Beantwoord

Waarom kan ik het maandbedrag niet aanpassen?


Sinds een behoorlijke tijd is het niet mogelijk om mijn maanbedrag asntepassen.
Er verschijnt telkens een foutmelding bij het openen er van.
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 3 oktober 2017, 09:42

Hoi RaeVerkoulen!

Fijn dat je de melding aan ons doorgeeft.

Ik verwijs je graag naar dit topic zodat wij dit voor je kunnen oplossen.

Groeten van Giulia

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hoi RaeVerkoulen!

Fijn dat je de melding aan ons doorgeeft.

Ik verwijs je graag naar dit topic zodat wij dit voor je kunnen oplossen.

Groeten van Giulia

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen