Beantwoord

Waarom kan ik mijn correctie jaarnota van 2016 niet openen?

• 20 juli 2017
  • 3 reacties
  • 179 keer bekeken

Ik ben nu al vanaf 24 november 2016 bezig om een juiste jaarnota te krijgen over het jaar 2015/2016.
Eerst krijg ik een jaar nota waarop mijn windtegoed niet is mee verrekend en het tegoed van twee maanden omdat de windmolen nog niet in gebruik was. Hier ben ik dus hier 4 maanden voor aan het bellen geweest en e-mails gestuurd. Dan krijg ik een jaarnota met zomaar een bedrag waaruit ik niet op kan maken waar dit voor is, want ook nu kan ik op de nota niet zien hoeveel winddelen ik heb en ook de compensatie van de twee maanden dat de windmolen nog niet in gebruik is. Daarna krijg ik een correctie nota waar niets op veranderd is.
Dus al met al is de administratie bij qurrent een grote puinhoop en word er elke keer beloofd dat het prioriteit zal krijgen en inmiddels zijn we 8 maanden verder en krijg ik een nieuwe jaarnota via de qurrent site en dan kan je hem weer niet openen en krijg je te horen dat dit een ict probleem is. Vraag aan de finacieele administratie of ze de nota uit willen printen en hem dan per post opsturen maar laat de klant dan niet weer wachten met de woorden het is een ict probleem. En dan nog dit ik schaam me rot als Feijenoord supporter dat de naam van qurrent nu op het Feijenoord shirt staat. Dit gezegd hebben hoop ik dat dit nu snel opgelost gaat worden zonder smoesje over ict problemen of wat ook.
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 28 juli 2017, 16:25

Hoi J.A. Wittenberg,

Het moment is eindelijk daar.
We hebben vandaag nog de laatste sprintjes getrokken om ervoor te zorgen dat je jaarnota nu op je mail staat.
Natuurlijk heeft dit veel te lang geduurd en daarom willen we je nog eenmaal bedanken voor al je geduld.

Een fijn weekend!

Groetjes, Vita
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Wittenberg,

Bedankt voor je bericht en heel vervelend om te horen dat dit al veel te lang duurt.
Ik zie inderdaad dat je al een hele tijd bezig bent om je jaarnota te ontvangen, waar je al veel tijd en energie in hebt moeten steken.
Graag had ik direct je jaarnota naar je toe willen sturen per post, maar het probleem is dat ook wij hiervan afhankelijk zijn van de technische dienst.
Wanneer de gecorrigeerde jaarnota beschikbaar is gemaakt, kunnen we hem je meteen per mail/post sturen.
Ik heb nogmaals doorgezet dat we jouw situatie écht met de hoogste mogelijke haast oplossen.

Begin volgende week kom ik er direct bij je op terug.

Groetjes, Vita
Beste Vita,

OP 16 maart 2017 stuur jij mij onderstaand email:

Beste J.A. Wittenberg,

Ontzettend bedankt voor al jullie geduld.

De financiële afdeling is hard bezig nu de jaarnota te corrigeren en de windtegoeden te verrekenen.

Excuses voor het ongemak en de jaarnota komt er zo snel mogelijk aan.

Een fijne dag!

Kom je er niet uit?
Kijk dan eerst op onze klantenservicepagina of onze community. Hier staan de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

Vita

Meerdere collega's van Qurrent zijn met ons dossier aan het werk geweest. Het vele malen excuseren van Qurrent heeft onze emmer met enorme geduld inmiddels doen overlopen! Ons dossier is dik genoeg om dit onder de aandacht te gaan brengen van een consumenten programma. Op de Nederlandse televisie zijn programma's als Kassa en Radar een veel bekeken programma. Mijn voorkeur gaat echter uit naar het programma van Astrid Joosten "Kanniewaarzijn", het team van Astrid kunnen dit hilarisch onder de aandacht brengen met een hoog humoristisch gehalte. Inmiddels neem ik mijn jaarnota en de werkwijze van Qurrent met een korreltje zout. Misschien kan het team van Radar, Kassa of Kannniewaarzijn hier wel door heen prikken bij Qurrent ..... o ja ....... met een Q!

Consumenten hebben recht op een energierekening die begrijpelijk en controleerbaar is! Dat stelt de Autoriteit Consument & Markt (ACM). Nu nog opsturen!

J.A. Wittenberg

P.s. geen kaart met hond sturen of een bos bloemen want die hebben we inmiddels al.
Hoi J.A. Wittenberg,

Het moment is eindelijk daar.
We hebben vandaag nog de laatste sprintjes getrokken om ervoor te zorgen dat je jaarnota nu op je mail staat.
Natuurlijk heeft dit veel te lang geduurd en daarom willen we je nog eenmaal bedanken voor al je geduld.

Een fijn weekend!

Groetjes, Vita

Reageer