Beantwoord

Waarom kan ik mijn jaarnota niet inzien?

• 1 februari 2019
  • 3 reacties
  • 166 keer bekeken

Ik heb na het invullen van de meterstanden geen jaarnota per mail ontvangen.
Nu is er een gigantisch bedrag van mijn rekening afgeschreven zonder dat ik hierop voorbereid was...... probeer de klantenservice te bereiken maar de site werkt niet. En voor de live chat krijg ik steeds de melding dat er niemand beschikbaar is...
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 5 februari 2019, 09:11

Hoi @LStrijder,

Dankjewel voor je bericht!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @LStrijder,

Dankjewel voor je bericht!
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met een collega van mij.

Als je nog vragen hebt dan hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Ehhh, ik zie geen antwoord op mijn vraag.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @LStrijder,

Excuus, ik ging er vanuit dat je dit met mijn collega had besproken!
Je krijgt normaal gesproken je jaarafrekening waarop staat wat je te veel of te weinig hebt betaald. Na het ontvangen van de afrekening incasseren we het extra te betalen bedrag binnen 14 dagen.
Bij jou is er iets fout gegaan waardoor de nota niet is verstuurd, maar wel is geïncasseerd.

Het probleem is dat de nota niet zichtbaar is door een technische fout. We zijn nu bezig om je nota zichtbaar te maken. Zodra dit gebeurd is krijg je deze toegestuurd.
Uiteraard begrijp ik wanneer je het bedrag nog niet wilt betalen zonder dat je weet waar dit vandaan komt. In dat geval zou je het bedrag kunnen terugboeken naar ons.
Belangrijk is wel dat je dan nog een keer contact met ons opneemt, zodat wij je betaling op hold kunnen zetten, zodat je geen betalingsherinneringen krijgt.

Excuus voor het ongemak en de verwarring!

Groet, Joost

Reageer