Beantwoord

Waarom kan ik mijn jaarnota niet openen?

• 26 juli 2017
  • 4 reacties
  • 272 keer bekeken

1. Bij het opvragen van de jaarrekening verschijnt de volgende mededeling: Sorry, an error occurred while processing your request.
2. Bij het maandbedrag staat dat ik meer zou verbruiken dan verwacht, terwijl ik in 2016 : €649,- terugkreeg en volgens het overzicht nu in 2017 € 249,- (ondanks het feit dat ik het voorschot al eerder dit jaar opnieuw heb verlaagd). Op grond van het gebruik lijkt mij een verlaging met €10,- tot €100, reëel, maar ik kan het bedrag alleen maar verhogen en niet verlagen. Hoe zit dat??
3. Ik heb zelf nooit de frequentie van het uitlezen van de slimme meter veranderd. Die stond op dagelijks en zo wil ik het graag houden. Wie heeft het per 30-6-2017 juni 2017 dan veranderd? Het is wel toevallig dat dat samenvalt met de jaarnota die tot 30-6-2017 loopt.
icon

Beste antwoord door Vita van Qurrent 28 juli 2017, 11:15

Hoi Energie en Twe,

Bedankt voor de melding over de jaarnota.
Het is gebleken dat enkele jaarnota's deze error krijgen.
Op dit moment is de technische afdeling hard aan het werk om deze jaarnota's inzichtbaar te maken.
Ik kan nog niet zeggen op welke termijn dit is, maar jullie krijgen deze direct via de mail verstuurd zodra het opgelost is!

Daarnaast nog antwoord op je andere vragen @Energie:
Het maandbedrag wordt berekend op de afgelopen 3 tot 5 jaar op basis van gegevens van de netbeheerder.
Indien je in de afgelopen jaren minder bent gaan verbruiken, alleen maar goed! Dan pas ik graag het maandbedrag voor je aan.
Je schrijft zelf €10 - €100 minder, had je al een bepaald bedrag in gedachten?
Tot slot wordt de slimme meter weer dagelijks uitgelezen, ik zag dat je hier ook al met Nina over gesproken hebt.

Groeten van Vita
Bekijk origineel

4 reacties

ik krijg ook dezelfde foutmelding als ik mijn jaarnota wil inzien.
Hoi Energie en Twe,

Bedankt voor de melding over de jaarnota.
Het is gebleken dat enkele jaarnota's deze error krijgen.
Op dit moment is de technische afdeling hard aan het werk om deze jaarnota's inzichtbaar te maken.
Ik kan nog niet zeggen op welke termijn dit is, maar jullie krijgen deze direct via de mail verstuurd zodra het opgelost is!

Daarnaast nog antwoord op je andere vragen @Energie:
Het maandbedrag wordt berekend op de afgelopen 3 tot 5 jaar op basis van gegevens van de netbeheerder.
Indien je in de afgelopen jaren minder bent gaan verbruiken, alleen maar goed! Dan pas ik graag het maandbedrag voor je aan.
Je schrijft zelf €10 - €100 minder, had je al een bepaald bedrag in gedachten?
Tot slot wordt de slimme meter weer dagelijks uitgelezen, ik zag dat je hier ook al met Nina over gesproken hebt.

Groeten van Vita
Dank voor je reactie. Ik bedoelde een verlaging met €10,- naar het nieuwe maandbedrag van €100.
Ah ik begrijp het Energie!
Ik heb je maandbedrag aangepast naar €100 en hier ontvang je ook een bevestiging van op de mail.
Zijn je vragen verder beantwoord zo?

Groetjes, Vita

Reageer