Beantwoord

Waarom kan ik mijn maandbedrag niet aanpassen?

• 16 juli 2017
  • 5 reacties
  • 189 keer bekeken

Indien ik mij maandbedrag wil aanpassen, geeft de site elke keer de melding "Sorry, an error occurred while processing your request."

Graag mij maandbedrag weer terugzetten naar 150 euro per maand
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 17 juli 2017, 13:31

Hoi ac47087,

Wat vervelend dat dit niet lukt, ik zal de technische afdeling er naar laten kijken.

In de tussentijd zet ik jouw maandbedrag om naar 150 euro per maand.
Je ontvangt binnen 24 uur hiervan een bevestiging.

Groeten van Giulia
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hoi ac47087,

Wat vervelend dat dit niet lukt, ik zal de technische afdeling er naar laten kijken.

In de tussentijd zet ik jouw maandbedrag om naar 150 euro per maand.
Je ontvangt binnen 24 uur hiervan een bevestiging.

Groeten van Giulia
Indien ik mij maandbedrag wil aanpassen, geeft de site elke keer de melding "Sorry, an error occurred while processing your request."

Ook ik heb dit problem. Ik heb dit enige tijd geleden al telefonisch gemeld, maar werd toen verzekerd dat de technische afdeling ernaar zou kijken. Inmiddels enkele weken verder, en nu zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleem.
Ik zou graag willen kunnen inzien of mijn maandbedrag een beetje klopt, want ik vermoed dat het omlaag kan, gezien enkele isolatiemaatregelen die we hebben getroffen. Ik kan echter niet inzien welk bedrag past bij ons verbruik, noch kan ik het aanpassen wegens bovengenoemde foutmelding. Ik heb Chrome, Firefox en Edge gebruikt en op alledrie krijg ik dezelfde foutmelding.
Hoi RJGJanssen,

Goed om te horen dat je zoveel hebt geïsoleerd!
De melding is doorgezet naar de technische afdeling, zij zijn hier nog mee bezig.
Op basis van je meterstanden van 19 januari en 19 juli 2017 heb ik een nieuwe schatting van je jaarverbruik gemaakt.
Het geschatte jaarverbruik is;
Elektra: 2880 kWh
Gas: 1571 m3

Bij dit verbruik past een termijnbedrag (met Veiling Eigen Huis tarieven) van €118

Ik hoor het graag wanneer ik dit voor je kan aanpassen!

Groeten van Vita
Hoi RJGJanssen,

Goed om te horen dat je zoveel hebt geïsoleerd!
De melding is doorgezet naar de technische afdeling, zij zijn hier nog mee bezig.
Op basis van je meterstanden van 19 januari en 19 juli 2017 heb ik een nieuwe schatting van je jaarverbruik gemaakt.
Het geschatte jaarverbruik is;
Elektra: 2880 kWh
Gas: 1571 m3

Bij dit verbruik past een termijnbedrag (met Veiling Eigen Huis tarieven) van €118

Ik hoor het graag wanneer ik dit voor je kan aanpassen!

Groeten van Vita

Hoi Vita,

Gezien het feit dat we hogere termijnbedragen hebben betaald in de eerste helft van het jaar, kan ik dus redelijkerwijs verwachten dat we begin volgend jaar met een termijnbedrag van €118 geen negatieve eindafrekening ontvangen, maar (waarschijnlijk) nog een beetje terugkrijgen? In dat geval wil ik je inderdaad graag verzoeken om ons termijnbedrag aan te passen.

Met vriendelijke groet,

Rogier
Hoi Rogier,

Dat klopt inderdaad! Mooi dat de investeringen in verbruiksvermindering ook financieel lonen.
Ik heb het termijnbedrag voor je aangepast naar €118.
Hiervan heb je ook een bevestiging op de mail ontvangen.

Groetjes, Vita

Reageer