Beantwoord

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet lager instellen?

• 1 december 2017
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Mijn termijnbedrag stond op €87 per maand maar ik wil dit graag naar beneden bijstellen tot €70 per maand. Echter kan ik maar bijstellen tot €80, waarom is dit?

Ik hoor graag!
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 4 december 2017, 16:18

Hallo Nijhuis,

Bedankt voor je bericht. Het is via Mijn Energie mogelijk om je termijnbedrag met 10% te verlagen.
Natuurlijk kan het voorkomen dat je een grotere wijziging nodig hebt, omdat bijvoorbeeld het standaardjaarverbruik (SJV) niet aansluit met je eigen verbruik.
Daarom heb ik zojuist het termijnbedrag voor je aangepast naar €70 en hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Kijk gerust rond op de community!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Nijhuis,

Bedankt voor je bericht. Het is via Mijn Energie mogelijk om je termijnbedrag met 10% te verlagen.
Natuurlijk kan het voorkomen dat je een grotere wijziging nodig hebt, omdat bijvoorbeeld het standaardjaarverbruik (SJV) niet aansluit met je eigen verbruik.
Daarom heb ik zojuist het termijnbedrag voor je aangepast naar €70 en hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Kijk gerust rond op de community!

Groetjes, Nina
Pas geleden ben ik overgestapt naar Qurrent. Bij mijn vorige leverancier betaalde ik 90 euro p/m, voor het tekenen van mijn contract werd mij aangegeven dat ik het maandbedrag kon aanpassen naar 90 euro p/m i.p.v. 144 euro p/m. Als ik hem zelf wil aanpassen dan kan ik maar verlagen tot zo'n 125 euro p/m? Kan Qurrent mijn maandbedrag verlagen naar 90 euro p/m?

mvg,

Marco
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @MarcoSavic,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic met meer uitleg.
Inmiddels heeft de klantenservice je termijnbedrag aangepast naar €90 en hiervan heb je een bevestiging per e-mail ontvangen.
Ik wens je een prettige dag toe!

Groet, Nina

Reageer