Beantwoord

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet online wijzigen?

  • 10 februari 2018
  • 3 reacties
  • 107 keer bekeken

Wanneer gaat Qurrent haar dienstverlening ook op mobiel beschikbaar maken? Sorry dat ik het moet zeggen, maar de ervaring was vandaag abominabel slecht. De slechtste mobiele ervaring die ik bij een serieus bedrijf heb gehad de afgelopen jaren.

Mijn maandbedrag kon ik niet aanpassen.
Inloggen ging niet op de normale manier.
Deze community zat vol bugs
contact opnemen via email gaat niet.
etc.

hetgeen ik wilde regelen was;
maandbedrag aanpassen van 110 naar 100 euro. Kunt u dit svp voor mij verzorgen?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 12 februari 2018, 13:04

Hoi PM Hutjens,

Wij hebben inderdaad problemen ondervonden op onze mobiele site, maar goed dat je ons hier hebt gevonden! Ik heb het termijnbedrag aangepast, hiervan ontvang je ook automatisch een bevestiging per mail.

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi PM Hutjens,

Wij hebben inderdaad problemen ondervonden op onze mobiele site, maar goed dat je ons hier hebt gevonden! Ik heb het termijnbedrag aangepast, hiervan ontvang je ook automatisch een bevestiging per mail.

Groet,
Tomer
Dankjewel Tomer, fijn dat het zo geregeld is (ik zag de mail ook idd).
Reputatie 5
Badge +13
Graag gedaan, namens @Tomer 🙂

Reageer