Beantwoord

Waarom kan ik mijn termijnbedrag niet wijzigen via Mijn Energie?

• 19 februari 2019
  • 5 reacties
  • 111 keer bekeken

Heb via klantenservice gevraag om mijn termijnbedrag te verhogen van 106 naar 116 euro, daar het niet mogelijk is om dit zelf te doen via het Desboard. Kan het balkje niet verschuiven. Lees dat dit van meerdere personen maar het is nog niet opgelost. Hopende dat mijn termijnbedrag veranderd wordt.

Met dank Hannie Verheide
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 21 februari 2019, 09:03

Hoi Hannie,

Dankjewel voor je bericht!
Vervelend dat het niet goed werkt. Ik heb je termijnbedrag nu naar 116 euro gezet.
Over een paar dagen incasseren we voor maart nog het oude bedrag, maar vanaf volgende maand gaat je nieuwe termijnbedrag in.

Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Hannie,

Dankjewel voor je bericht!
Vervelend dat het niet goed werkt. Ik heb je termijnbedrag nu naar 116 euro gezet.
Over een paar dagen incasseren we voor maart nog het oude bedrag, maar vanaf volgende maand gaat je nieuwe termijnbedrag in.

Als ik je nog ergens mee kan helpen hoor ik dat graag!

Groet, Joost
Laten ze het werkzaam maken zodat je het termijnbedrag zelf kan aanpassen het is al een hele tijd niet aan te passen.

Bedankt Hannie
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Hannie Verheide.

Werkt dit ook niet als je het termijnbedrag binnen de kaders van maximaal 15% naar beneden en 100% omhoog aanpast?
Als het je niet lukt om binnen deze kaders het termijnbedrag aan te passen doen wij dit graag voor je. Je hoeft dan alleen aan te geven welk termijnbedrag je voorkeur heeft.

Groeten,
Julian
Bedankt voor bericht maar termijnbedrag is al aangepast.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Hannie Verheide.

Goed om te horen dat het probleem inmiddels is verholpen.

Groeten,
Julian

Reageer