Beantwoord

Waarom kan ik niet mijn termijnbedrag aanpassen in de Mijn Energie omgeving?

• 24 januari 2019
  • 9 reacties
  • 145 keer bekeken

Hi,
bij mij werkt het balkje ook niet. Wil graag mijn termijnbedrag aanpassen. Kan dat via jou?
icon

Beste antwoord door Simon van Qurrent 1 februari 2019, 12:11

Hoi @C.Vos,

Zojuist heb ik je een mail gestuurd omtrent het aanpassen van je termijnbedrag.

Groet,
Simon
Bekijk origineel

9 reacties

bij mij werkt het vandaag 25/1 ook nog niet.
Waarom reageert Qurrent niet op dit forum. En dan natuurlijk ook het probleem oplossen svp
is mij ook niet gelukt, wat een gepruts
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @resi, @Hdrxx.

Dank voor jullie berichten.

Vervelend dat het schuifbalkje om je termijnbedrag aan te passen momenteel niet werkt.
Ik heb voor elk van jullie gevraagd of onze IT-afdeling dit wilt oplossen. Voor nu kunnen jullie het gewenste termijnbedrag (maximaal met 15% naar beneden en maximaal met 100% omhoog) hier aan me doorgeven en dan pas ik het termijnbedrag voor jullie aan.

@MartijnLammers ik zie dat het jou inmiddels wel is gelukt om je termijnbedrag aan te passen. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het natuurlijk graag.

Groeten,
Julian
@Julian van Qurrent , hoe kom je daar nou bij dat is me helemaal niet gelukt, zit geen beweging in in de balkjes blijft gewoon zoals door jullie opgegeven na de jaar nota, heb alleen op veranderingen opslaan gedrukt maar er was helemaal niets veranderd!
Julian,

kan je geen andere baan zoeken ipv dit soort vreemde reacties te geven. Je kan de termijnbedragen niet aanpassen!!!!!! Dat is al ruim een jaar zo. Los dat op en durf gewoon aan te geven dat het niet kan!!!
Reputatie 3
Badge +9
@Hdrxx en @MartijnLammers, jullie kunnen in dit geval de gewenste wijziging aan mij doorgeven, dan pas ik het termijnbedrag voor je aan.

Groeten,
Julian
@Julian, kan je ook begrijpend lezen?
Bij mij werkt het ook niet. wil hem ook aanpassen.

Vind het zo ie zo een slechte site en aan de app heb je al helemaal niks.

Graag mijn termijn ook aanpassen!!!

Groeten
Reputatie 2
Badge +4
Hoi @C.Vos,

Zojuist heb ik je een mail gestuurd omtrent het aanpassen van je termijnbedrag.

Groet,
Simon

Reageer