Beantwoord

Waarom kan ik pas in 2017 mijn maandbedrag aanpassen?

  • 17 november 2016
  • 3 reacties
  • 342 keer bekeken

WAAROM KAN IK PAS IN 2017 MIJN MAAND BEDRAG AANPASSEN
icon

Beste antwoord door Zr40 18 november 2016, 12:50

De eerste drie maanden dat je klant bent kan je het maandbedrag niet zelf aanpassen. Als je niet wil wachten kan je het beste de klantenservice even bellen, zij kunnen in overleg met jou het bedrag aanpassen.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +6
De eerste drie maanden dat je klant bent kan je het maandbedrag niet zelf aanpassen. Als je niet wil wachten kan je het beste de klantenservice even bellen, zij kunnen in overleg met jou het bedrag aanpassen.
Badge +1
WAAROM KAN IK PAS IN 2017 MIJN MAAND BEDRAG AANPASSEN

Het voorschotbedrag wordt gebaseerd op het verbruik dat bij de netbeheerder is opgevraagd. Als je goede argumenten hebt om je voorschotbedrag te verlagen, kun je inderdaad contact opnemen met klantenservice. Denk aan zonnepanelen geplaatst of een kleinere samenstelling van je huishouden.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Johnny,

Het antwoord van Zr40 en J. van Litsenburg klopt!

Je kan dan het beste even de klantenservice bellen.

Meer informatie kan je hier vinden: Waarom kan ik mijn maandbedrag niet aanpassen in Mijn Energie?

Groetjes, Tanja

Reageer