Beantwoord

Waarom krijg ik 2 facturen per maand?

• 24 maart 2017
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Waarom krijg je 1 factuur rond de 13e van de maand (betaling binnen 8 dagen) en vervolgens de 2e op de 20e van de maand (betaling binnen 8 dagen). Oftewel Qurrent vraagt van zijn klanten om 2 betalingen per maand te voldoen. Ben klaar met jullie gepruts, slecht bereik en twee weken wachten eer een email wordt beantwoord. Reeds overgestapt naar NUON, 1 factuur per maand en je kan zelf bepalen wanneer. Tevens goedkoper en altijd bereikbaar via de live chat.
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 24 maart 2017, 15:14

Hoi A.K.P.Groeneveld,

Normaal gesproken krijg je bij Qurrent 1 keer per maand een factuur voor je maandbedrag (behalve als je meerdere contracten hebt).

Ik zie dat je inderdaad deze maand 2 facturen hebt gehad, dat komt omdat je vorige maand geen factuur hebt gehad.

Vorige maand ontving je namelijk de jaarnota, hierdoor schoof de nota van februari iets op. Je ontving de factuur voor de maand maart pas in maart (i.p.v. februari) en ontving je de factuur voor april eind maart zoals altijd.

We vinden het jammer om te horen dat je overstapt naar de Nuon, een leverancier die helaas niet zo groen bezig is. En hopen je in de toekomst terug te mogen verwelkomen bij Qurrent die naast 100% groen, afgelopen jaar ook de op 1 na beste leverancier was van Nederland 🙂

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi A.K.P.Groeneveld,

Normaal gesproken krijg je bij Qurrent 1 keer per maand een factuur voor je maandbedrag (behalve als je meerdere contracten hebt).

Ik zie dat je inderdaad deze maand 2 facturen hebt gehad, dat komt omdat je vorige maand geen factuur hebt gehad.

Vorige maand ontving je namelijk de jaarnota, hierdoor schoof de nota van februari iets op. Je ontving de factuur voor de maand maart pas in maart (i.p.v. februari) en ontving je de factuur voor april eind maart zoals altijd.

We vinden het jammer om te horen dat je overstapt naar de Nuon, een leverancier die helaas niet zo groen bezig is. En hopen je in de toekomst terug te mogen verwelkomen bij Qurrent die naast 100% groen, afgelopen jaar ook de op 1 na beste leverancier was van Nederland 🙂

Groeten van Tanja

Reageer