Beantwoord

Waarom krijg ik een mailtje van een incassobureau?

  • 21 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 239 keer bekeken

Zojuist ontving ik een mailtje van een incassobureau dat zegt namens jullie een bedrag te vorderen. Ik kan op mijn dashboard niets vinden over een betalingsachterstand of een herinnering gehad, toch lijkt het mailtje redelijk echt te zijn. Mijn adres staat er in, in combinatie met mijn e-mailadres. Aangezien jullie telefonisch niet bereikbaar zijn op dit moment, wilde ik het graag hier melden, omdat er volgens mij iets niet in de haak is hiermee.

Omdat er ook nog een een ideallink in het mailtje staat, kan het zomaar zijn dat iemand die zo'n mailtje krijgt maar gewoon snel betaald en het geld vervolgens kwijt is.
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 23 oktober 2017, 09:13

Hallo Freeq,

Bedankt voor je bericht.

Helaas is alles door onze financiële administratie overgedragen aan TKB incasso en kan ik niks voor je betekenen.

Je kan TKB Incasso het beste bellen op 0208904782.

Groet, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo Freeq,

Bedankt voor je bericht.

Helaas is alles door onze financiële administratie overgedragen aan TKB incasso en kan ik niks voor je betekenen.

Je kan TKB Incasso het beste bellen op 0208904782.

Groet, Nina

Reageer