Beantwoord

Waarom moet ik Vandebron betalen nadat ik naar Qurrent overgestapt ben?

Dag,

wij zijn per 1 juli overgestapt van "Van de bron"naar Qurrent. Toch heeft VdBron op 4 juli een bedrag afgeschreven.
Dit zouden jullie toch regelen?!

Ik lees net dat Qurrent morgen het eerste bedrag gaat afschrijven! terwijl wij zeker weten dat er destijds was aangegeven dat er op de 25ste of daaromtrent afgeschreven zou worden.
Twee vragen in een. Ik hoop dat dit goed gaat.
Vriendelijke groet, Jan Luijks
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 13 juli 2017, 09:49

Hoi Jan,

Ten eerste van harte welkom bij Qurrent en op onze community!
Vanaf 1 juli zijn wij inderdaad je leverancier. Per deze datum is ook je contract met Vandebron opgezegd.

Wanneer heb je de nota van Vandebron ontvangen? En betreft het een voorschot of de eindafrekening?

Wij incasseren onze maandbedragen normaal gesproken inderdaad rond de 25ste van de maand. Dit kan wel soms voor de eerste voorschot afwijken, als de levering aan het begin van de maand start. Onze excuses als dit niet goed uitkomt deze maand!

Groeten,

Natalia

Bekijk origineel

1 reactie

Hoi Jan,

Ten eerste van harte welkom bij Qurrent en op onze community!
Vanaf 1 juli zijn wij inderdaad je leverancier. Per deze datum is ook je contract met Vandebron opgezegd.

Wanneer heb je de nota van Vandebron ontvangen? En betreft het een voorschot of de eindafrekening?

Wij incasseren onze maandbedragen normaal gesproken inderdaad rond de 25ste van de maand. Dit kan wel soms voor de eerste voorschot afwijken, als de levering aan het begin van de maand start. Onze excuses als dit niet goed uitkomt deze maand!

Groeten,

Natalia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen