Vraag

Waarom ontvang ik geen facturen meer sinds eind november?

  • 28 januari 2019
  • 1 reactie
  • 54 keer bekeken

mijn laatste factuur is van 27 november, twee maanden geleden. Klopt dat?

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @L.R.Bordes.

Bedankt voor je bericht.

Het klopt inderdaad dat je sinds november 2018 geen facturen meer van ons hebt ontvangen. Ik heb het voor je gecontroleerd bij onze facturatieafdeling en dit lijkt te worden veroorzaakt door een storing in de verrekening van je Slimme Energiecontract. Onze facturatieafdeling is hier nu naar aan het kijken. Ik zal morgen langsgaan en vragen om een update.

Groeten,
Julian

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen