Beantwoord

Waarom wordt er door Qurrent afgeschreven, terwijl ik alweer een contract heb bij Engie?

Ik heb een contract bij Engie, zij leveren gas en elektriciteit, ik heb het contract bij Qurrent telefonisch opgezegd, maar mijn account staat nog steeds actief en er wordt maandelijks 54 euro afgeschreven. Ik heb nu 2 maanden voor niets betaald, wil zo snel mogelijk van Qurrent af en 108 euro retour krijgen. Beide partijen zeggen dat ze gas en elektriciteit leveren, wat natuurlijk niet kan.
Ik ben ook op een hele vervelende manier benaderd via de telefoon.
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 28 december 2017, 14:10

Hoi C. van Amersfoort,

Ik heb je klantnummer gevonden en meteen met je meegekeken.

Het vreemde is dat wij op 17 november de levering zouden starten maar toen niet zijn gestart met de levering en hierdoor vandaag pas zouden starten. Er was eigenlijk sprake van een terechte aanmelding, maar wij hebben de aanmelding voor je afgebroken. Dit betekent dat je geen klant wordt bij Qurrent en wij zullen de geïncasseerde termijnbedragen weer uitbetalen. Ik heb hiervoor een verzoek uitgezet bij onze financiële afdeling.

Groet,
Tessa

Bekijk origineel

2 reacties

ik kan ook mijn klantnummer niet vinden, als ik naar profiel wil krijg ik zowel in IE als Chrome de melding "Sorry, an error occurred while processing your request"
Reputatie 4
Badge +8
Hoi C. van Amersfoort,

Ik heb je klantnummer gevonden en meteen met je meegekeken.

Het vreemde is dat wij op 17 november de levering zouden starten maar toen niet zijn gestart met de levering en hierdoor vandaag pas zouden starten. Er was eigenlijk sprake van een terechte aanmelding, maar wij hebben de aanmelding voor je afgebroken. Dit betekent dat je geen klant wordt bij Qurrent en wij zullen de geïncasseerde termijnbedragen weer uitbetalen. Ik heb hiervoor een verzoek uitgezet bij onze financiële afdeling.

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen