Beantwoord

Waarom wordt mijn termijnbedrag verhoogd als ik geld terug krijg bij mijn jaarnota?

• 25 januari 2019
  • 1 reactie
  • 187 keer bekeken

Ik heb mijn jaarnota bekeken en wij krijgen anderhalf oud maandbedrag terug. Fijn. Waarom is het nieuwe maandbedrag dan met EUR16 verhoogd?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 januari 2019, 11:30

Hoi @MvanSteijnen.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat op je jaarnota een verhoging van je termijnbedrag aangekondigd staat terwijl je eigenlijk veel geld terug hebt gekregen met deze nota.
In ons klantenbestand zie ik gelukkig dat deze verhoging niet daadwerkelijk is doorgevoerd. Je kan deze melding dus als niet-verzonden beschouwen.
Mocht je termijnbedrag in de toekomst toch nog zonder verdere melding worden verhoogd, neem dan contact met ons op en dan passen wij het weer aan.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @MvanSteijnen.

Welkom op onze community en bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat op je jaarnota een verhoging van je termijnbedrag aangekondigd staat terwijl je eigenlijk veel geld terug hebt gekregen met deze nota.
In ons klantenbestand zie ik gelukkig dat deze verhoging niet daadwerkelijk is doorgevoerd. Je kan deze melding dus als niet-verzonden beschouwen.
Mocht je termijnbedrag in de toekomst toch nog zonder verdere melding worden verhoogd, neem dan contact met ons op en dan passen wij het weer aan.

Groeten,
Julian

Reageer