Beantwoord

Waarom zie ik mijn jaarnota niet terug in Mijn Energie?

• 4 november 2017
  • 11 reacties
  • 161 keer bekeken

goedemiddag,

waar kan ik mijn jaarnota zien? er is 2 maanden niks afgeschreven bij mij en maandag gaar er 99 euro van af denk dat dit met de jaarnota te maken heeft maar heb nog niks gezien

gr Rick
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 6 november 2017, 08:54

Hallo Rick,

Bedankt voor jullie berichten en welkom op de community.

@JanVlietvanZante, ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.

Bij jullie allebei zijn de jaarnota's opgesteld, maar vanwege een bug zijn deze niet te openen in Mijn Energie.
Jan, bij jou is de nota inmiddels opgehaald en deze is op 9 oktober al naar je verstuurd per e-mail. Ik heb deze mail (met nota) nogmaals naar je toegestuurd.
Rick, bij jou heb ik door deze bug de jaarnota nog niet op kunnen halen.
Voor jullie allebei heb ik dit doorgezet naar mijn collega's, zodat jullie de nota's allebei spoedig weer in kunnen zien via Mijn Energie!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

11 reacties

waarom kan ik mijn jaar nota niet in zien
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Rick,

Bedankt voor jullie berichten en welkom op de community.

@JanVlietvanZante, ik heb je bericht verplaatst naar dit topic.

Bij jullie allebei zijn de jaarnota's opgesteld, maar vanwege een bug zijn deze niet te openen in Mijn Energie.
Jan, bij jou is de nota inmiddels opgehaald en deze is op 9 oktober al naar je verstuurd per e-mail. Ik heb deze mail (met nota) nogmaals naar je toegestuurd.
Rick, bij jou heb ik door deze bug de jaarnota nog niet op kunnen halen.
Voor jullie allebei heb ik dit doorgezet naar mijn collega's, zodat jullie de nota's allebei spoedig weer in kunnen zien via Mijn Energie!

Groetjes, Nina
Ik vind het vreemde manier jullie schrijven dus iets af terwijl ik helemaal geen rekening if iets heb?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi RickvandenBerg!

Ik ben het met je eens dat dit niet een optimale situatie is. Mijn collega's gaan er voor zorgen dat de jaarnota zo snel als mogelijk kan worden ingezien!

Groet,

Jeroen
Hoi Jeroen. Weet je hoelang dit duurt voordat ik hem kan inzien ben hier niet blij mee neem aan dat jij ook niks betaalt waar je geen rekening van heb! Sturen jullie hem ook naar mijn mail adres?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Rick,

Bedankt voor je geduld! De nota is inmiddels weer inzichtelijk.
Ik stuur deze nu naar je op per e-mail.
Een prettig weekend gewenst!

Groetjes, Nina
Goedeavond,
Ik heb nog niks ontvangen!
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Rick,

Excuses voor mijn vorige reactie. Ik bleek iets te snel het seintje door te hebben gekregen.
Mijn collega's zijn er nog hard mee aan de slag. Zodra de nota inzichtelijk is dan hoor je van mij en dan heb je de jaarnota in je mail.
Nogmaals excuses! :(

Groetjes, Nina
Goedenavond, helaas ik heb ik nog steeds niks ontvangen van jullie. Ik vind jullie steeds minder geloofwaardig hoe moelijk kan het zijn om een jaarnota te sturen!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Rick,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het erg vervelend dat de nota voor jou (en voor mij) nog niet inzichtelijk is. Door een bepaalde bug kunnen we deze nota (nog) niet ophalen.
Mijn collega's zijn hiermee voor je bezig en ik blijf bij ze inchecken. Zodra ik terugkoppeling heb, dan hoor je meteen van me.
Ik wil je alvast bedanken voor je geduld. Fijne dag!

Groetjes, Nina

Update van moderator Nina 4-12-2017
Excuses voor het ongemak! Inmiddels is er al een creditnota toegestuurd, omdat de jaarnotabug hardnekkig is. Je ontvangt spoedig de nieuwe nota. Ik hou je op de hoogte.

Update van moderator Tomer 13-12-2017
Wij werken nog steeds hard aan een oplossing. Wij hopen je spoedig hierover te kunnen berichten!
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Rick,

Bedankt voor je geduld.
De jaarnota heb ik je vanochtend per mail toegestuurd.
De beste wensen voor 2018!

Groet, Nina

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen