Beantwoord

Waarom zie ik mijn windtegoed niet op de jaarnota?

Beste,

In september benaderd om wind te goed te kopen voor 5 euro. Dit heb ik gedaan, maar zie hier niets over in de jaarnota. Klopt dit?
icon

Beste antwoord door Giulia van Qurrent 12 december 2017, 15:39

Hoi Marcel,

Windtegoeden zijn altijd 55 euro, wij mogen ze niet verkopen voor 5 euro per stuk.
Dus ik ben bang dat er sprake is van een misverstand.
Ik zie dat er een bestelling is gedaan op 13 september 2017, maar die is ook geannuleerd.

Indien je geïnteresseerd zou zijn in onze Windtegoeden, zou ik een nieuwe bestelling voor je kunnen aanmaken.
Ik hoor graag van je.

Groeten van Giulia

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +12
Hoi Marcel,

Windtegoed wordt meestal verkocht voor 55 euro, dus 5 euro is een koopje. Het wordt meestal verrekend bij het eerste contractjaar na aanschaf. Zowel de aanschafprijs als de eerste opbrengst zullen dus wel op je volgende jaarnota komen. Als het goed is, moet je dat windtegoed nu al wel zien in "Mijn Energie".

Groet, Frans
Beste Frans,

Ook staat er niets van wind op mijn " mijn energie" vandaar dat ik dacht dat er iets mis ging.
Reputatie 4
Badge +12
MarcelWesterhout schreef:

Beste Frans,

Ook staat er niets van wind op mijn " mijn energie" vandaar dat ik dacht dat er iets mis ging.

Hoi Marcel,

Niet voor niets had ik het over "meestal" en "als het goed is". Ik denk ook dat er iets fout is gegaan.

Groet, Frans
Dus....

Jij gaat dat nu dus voor mij oplossen?... Toch......
Reputatie 4
Badge +12
MarcelWesterhout schreef:

Dus....

Jij gaat dat nu dus voor mij oplossen?... Toch......

Hoi Marcel, ik ben ook maar gewoon een klant. Qurrent heeft problemen en achterstanden met de huidige software. Binnenkort komt een nieuwe versie.

Heb je een bevestiging per mail gekregen van je aankoop van een windtegoed? Of had je een telefoongesprek met iemand namens Qurrent en had jij de indruk dat je een windtegoed had gekocht? Had dat te maken met de verlenging van je contract? Kennelijk was het contractjaar afgelopen, anders had je geen jaarnota gekregen.

Dit forum wordt gelezen door de mensen van Qurrent en die gaan dit vast voor je uitzoeken.

Succes en Groet, Frans
Beste Frans,
Een nieuwe versie voor de software zal niet verkeerd zijn.
Na een telefoongesprek heb ik idd een bevestigings mail gehad, vandaar dat ik het niet vond kloppen. Zit nu in het midden van een 2 of 3 jarig contract dus voor verlengen was het niet nodig.

Ik wacht rustig af tot er iemand van qurrent reageer. Bedankt voor je uitleg.
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Marcel,

Windtegoeden zijn altijd 55 euro, wij mogen ze niet verkopen voor 5 euro per stuk.
Dus ik ben bang dat er sprake is van een misverstand.
Ik zie dat er een bestelling is gedaan op 13 september 2017, maar die is ook geannuleerd.

Indien je geïnteresseerd zou zijn in onze Windtegoeden, zou ik een nieuwe bestelling voor je kunnen aanmaken.
Ik hoor graag van je.

Groeten van Giulia

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen