Wanbeleid maken en uitbetaling eindnota Qurrent.

  • 16 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 37 keer bekeken

Klantnummer 080094

Op 21/8 ben ik met 2 woningen overgeheveld naar Greenchoice.

Ik ben in het bezit van 2 woningen met huisnummers 89 en 89A die beiden een eigen slimme meter hebben.

Op 6/9 kreeg ik de eindnota van huisnummer 89.(-839 kWh meer gesaldeerd dus door mij te ontvangen €394.07)

Van huisnummer 89A heb ik tot heden 2 maanden later nog altijd geen eindnota ontvangen.

Op deze locatie heb ik 5131 kWh meer gesaldeerd.

Na verschillende mails naar Qurrent en Greenchoice heb ik tot heden nog niet 1 reactie ontvangen.

De termijnbedragen van September en Oktober heb ik bij Greenchoce van huisnummer 89A al moeten storneren omdat ik nog altijd klant ben van Qurrent en niet van Greenchoice daar ik geen eindnota heb ontvangen.

Van Greenchoice heb ik bericht ontvangen dat ik een betalingsachterstand heb van 2 x €100 = €200

Ik eis van Qurrent buitengerechtelijke incassokosten €40 en 2% rente over het te betalen bedrag.

Bij niet nakomen van deze zal ik dit uitgeven aan de rechtsbijstand en gerechtelijke stappen ondernemen.

KLANTEN LET OP GREENCHOICE IS VAN HETZELFDE HOUT GESNEDEN.

 

J Kengen


0 reacties

Geen reactie

Reageer