Beantwoord

Wanneer kan ik mijn eindafrekening van mijn slimme energiecontract verwachten?

• 30 maart 2017
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik zou graag willen weten wanneer ik mijn eindafrekening ga ontvangen.
Deze zou ik eind februari krijgen, ik heb begrepen dat jullie toen een kleine
achterstand hadden vanwege vernieuwingen etc.
Graag wil ik weten of ik geld ontvang of moet betalen.

Met vriendelijke groet,
Nelleke Vredenburg

Nelleke Vredenburg
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 10 april 2017, 18:40

Hoi Nelleke

Normaliter krijg je na het aflopen van een contractjaar een jaarnota binnen 8 weken.

Bij jouw situatie zit het iets anders in elkaar omdat je een Slim Energiecontract hebt. De pilot van deze contracten liep af op 1-1-2017 en werden toen omgezet in de definitieve versie.

Je ontvangt daarom een 'jaarnota' van 5-3-2016 tot 1-1-2017, deze had je al gehad moeten hebben. Ik heb een bericht naar de administratie gestuurd of je nota met spoed opgemaakt kan worden, ik verwacht dat je de nota dan deze week krijgt. Mocht je hem volgende week nog niet hebben kan je het me dan laten weten?

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Nelleke

Normaliter krijg je na het aflopen van een contractjaar een jaarnota binnen 8 weken.

Bij jouw situatie zit het iets anders in elkaar omdat je een Slim Energiecontract hebt. De pilot van deze contracten liep af op 1-1-2017 en werden toen omgezet in de definitieve versie.

Je ontvangt daarom een 'jaarnota' van 5-3-2016 tot 1-1-2017, deze had je al gehad moeten hebben. Ik heb een bericht naar de administratie gestuurd of je nota met spoed opgemaakt kan worden, ik verwacht dat je de nota dan deze week krijgt. Mocht je hem volgende week nog niet hebben kan je het me dan laten weten?

Groeten van Tanja
Ik ben 1-11-16 gestopt met de slimme meter proef en ik heb nog steeds geen eindafrekening ontvangen. Wel diverse malen contact gehad en verontschuldiging vanwege de moeilijke eindafrekening maar ik zou het nu toch graag willen afsluiten.
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Remco,

Dat begrijp ik! Ik heb een bericht naar de administratie gestuurd met de vraag hoe het nu zit met je eindnota. Zodra ik een reactie heb hoor je het direct.

Groeten van Tanja

Reageer