Beantwoord

Wanneer kan ik mijn jaarnota over 2018 verwachten?

• 26 november 2018
  • 1 reactie
  • 108 keer bekeken

Beste,

Wanneer kan ik mijn jaarnota over 2018 verwachten?

Met vriendelijke groet,

Eva Heyden.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 november 2018, 09:53

Hoi @EvaHeyden.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je nieuwe verlengcontract is afgelopen maandag ingegaan. We hebben toen ook de meterstanden van je slimme meter opgevraagd en ontvangen.
Met deze meterstanden zullen we je jaarnota opmaken. Conform de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt hebben we na ontvangen van je meterstanden 6 tot 8 weken de tijd voor het opmaken van deze nota.
Je ontvangt je jaarnota dus uiterlijk 21 januari maar ik verwacht dat je deze al eerder binnen zult hebben.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @EvaHeyden.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Je nieuwe verlengcontract is afgelopen maandag ingegaan. We hebben toen ook de meterstanden van je slimme meter opgevraagd en ontvangen.
Met deze meterstanden zullen we je jaarnota opmaken. Conform de richtlijnen van de Autoriteit Consument & Markt hebben we na ontvangen van je meterstanden 6 tot 8 weken de tijd voor het opmaken van deze nota.
Je ontvangt je jaarnota dus uiterlijk 21 januari maar ik verwacht dat je deze al eerder binnen zult hebben.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen