Beantwoord

Wanneer kan ik mijn jaarnota verwachten?

• 17 juli 2017
  • 11 reacties
  • 241 keer bekeken

Op 3/7/17 liep mijn jaarcontract af, waneer kan ik mijn afrekening verwachten ?
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 18 juli 2017, 16:29

Beste BJMKreyns,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Via de FAQ vind je onder andere hier antwoord op je vraag. De jaarnota wordt binnen 6-8 weken toegestuurd, dus in dit geval zul je voor 28 augustus de jaarnota ontvangen.
Als je meer vragen hebt, kijk dan gerust hier rond op de community. Als je het antwoord niet kan vinden, dan staan we hier voor je klaar!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Beste BJMKreyns,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community!

Via de FAQ vind je onder andere hier antwoord op je vraag. De jaarnota wordt binnen 6-8 weken toegestuurd, dus in dit geval zul je voor 28 augustus de jaarnota ontvangen.
Als je meer vragen hebt, kijk dan gerust hier rond op de community. Als je het antwoord niet kan vinden, dan staan we hier voor je klaar!

Groetjes, Nina
Badge +2
mijn energiejaar loopt van 1 juli tot en met 30 juni van het volgende jaar. In 2016 kreeg ik op 6 juli de jaarnota over de periode 1 juli 2015 tot en met 30 juni 2016. Inmiddels is het 19 juli en heb nog steeds niets gezien. Wel vandaag een mail gehad over het verbruik van de laatste 3 maanden (april-mei-juni) en een niet kloppende prognose over het jaarverbruik.

Wat is er aan de hand bij Qurrent?
Dus?
Beste Qurrent,

Ik vroeg me af wanneer we bericht krijgen over de jaarnota. Bij onze vorige leverancier kreeg ik dat na een paar dagen. Ik ga er vanuit dat dit bij jullie ook binnen 2 weken is (is geloof ik zo'n beetje de norm )?
Graag hoor ik van jullie.

Groetjes
Reputatie 3
Badge +8
Hallo JaapJ, R.Beentjes en vandenbeuken,

Ik heb jullie berichten verplaatst naar dit al bestaande topic. Zoals hierboven staat aangegeven wordt de jaarnota binnen 6-8 weken na het einde van het leveringsjaar opgesteld.
Als er meer vragen zijn, dan horen we dit natuurlijk graag!

Groetjes, Nina
Wanneer kan ik mijn jaar nota verwachten?

met vr, gr,

M. Schreur
Op 3/7/17 liep mijn jaarcontract af, waneer kan ik mijn afrekening verwachten ?

6 tot 8 weken !? dat gaat vooruit met die SLIMEN METER.
Hoi MSchreur,

Welkom op de Community en bedankt voor je vraag!
Op de Community kun je in verschillende topics je vraag beantwoord krijgen, zoals hier.

Ik heb ook specifiek naar jouw gegevens gekeken.
Jouw contractdatum is 1 juli, dit betekent dat je na deze datum uiterlijk binnen 6-8 weken je jaarnota ontvangt.
Meestal is dit al wat eerder!

Fijn weekend alvast!

Groetjes, Vita
Reputatie 3
Badge +8
Hoi BJMKreyns,

Bedankt voor je bericht.
Het wel of niet hebben van een slimme meter heeft hier geen invloed op! We stellen de jaarnota's zo spoedig mogelijk op, maar ook dit kan tijd kosten.
Als energieleverancier hebben we 8 weken de tijd om de jaarnota toe te sturen. Deze termijn is bepaald door de Autoriteit Consument en Markt, en start op het moment dat je precies één jaar gebruik maakt van onze groene energie.
Dit is de reden dat we als richtlijn 6-8 weken doorgeven.

Groetjes, Nina
ik vraag mij af wanneer ik mijn jaar nota ontvang
had hem al moeten ontvangen
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Fr ftpJanvanSloten.

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Voor het opmaken van een jaarnota hebben we uiterlijk zes weken de tijd. Omdat er weer een jaar van levering van ons aan jouw adres voorbij was op 3 januari 2019, loopt deze termijn van zes weken vanaf deze datum.
Je zou de jaarnota dus uiterlijk donderdag 14 februari 2019 binnen moeten hebben.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen