Beantwoord

Wanneer komt mijn jaarnota?

• 17 augustus 2017
  • 4 reacties
  • 192 keer bekeken

Ik heb 26 dagen geleden mijn meterstanden doorgeven m.b.t. de jaarnota. Tot op heden heb ik deze laatste nog niet ontvangen. Ook staat op mijn dasboard nog steeds een negatief verbruik (de teller was klokje rond gegaan, dus begint weer op 0). Hierover vorige week contact gehad met jullie klantenservice en dit zou aangepast worden.
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 21 augustus 2017, 13:18

Hoi ClaudiaLenneberg,

Leuk dat je je eerste jaar bij ons binnenkort kunt vieren! 🙂 Na afloop van je contractjaar duurt het bij ons gemiddeld 6 tot 8 weken totdat we de jaarnota op kunnen sturen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te doen, maar er zijn heel veel nota's die onze collega's dagelijks moeten verwerken. We vragen je om nog iets meer geduld.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi ClaudiaLenneberg,

Leuk dat je je eerste jaar bij ons binnenkort kunt vieren! 🙂 Na afloop van je contractjaar duurt het bij ons gemiddeld 6 tot 8 weken totdat we de jaarnota op kunnen sturen. We doen ons best om het zo snel mogelijk te doen, maar er zijn heel veel nota's die onze collega's dagelijks moeten verwerken. We vragen je om nog iets meer geduld.

Groeten,

Natalia
Hey Nathalie,

Dank je wel voor je antwoord, maar ik vind het érg vreemd dat een vriend van mij vorige week de meterstanden m.b.t. de jaarnota heeft opgestuurd (ook zijn 1e contractjaar) vandaag al zijn jaarnota heeft ontvangen. En dat het bij mij zo ongelooflijk lang duurt....

Groeten,

Claudia
Inmiddels zijn we weer 11 dagen verder en zit ik 48 dagen te wachten. Geen reactie en geen jaarnota....
Reputatie 3
Badge +9
Hoi ClaudiaLenneberg,

Zoals mijn collega aan heeft gegeven ontvang je uiterlijk eind september de jaarnota. Bedankt voor je geduld!

Groet,

Jeroen

Reageer