Beantwoord

Wanneer krijg ik de jaarrekening van 2017?

• 8 maart 2017
  • 1 reactie
  • 445 keer bekeken

2 weken geleden opgebeld voor de jaarrekening 31-12-2016 en vorige week een bericht gestuurd met de vraag wanneer ik mijn jaarrekening zal krijgen. Tot op heden nog niks gehoord van jullie. Mijn vraag waarom geven jullie geen antwoord?, Moet ik soms naar de geschillen commisie gaan voor het krijgen van mijn jaarrekening en mijn geld? Graag vandaag antwoord geven. Alvast bedankt.
Met vrioendelijke groet,
Frank Vork
icon

Beste antwoord door Tanja van Qurrent 9 maart 2017, 13:57

Hoi Frank, welkom op de community!

Normaliter krijg je na het aflopen van een contractjaar (niet na een kalenderjaar) een jaarnota binnen 8 weken.

Bij jouw situatie zit het iets anders in elkaar. Je hebt een Slim Energiecontract sinds 1-3-2016, de pilot van deze contracten liep af op 1-1-2017 en werden toen omgezet in de definitieve versie.

Er wordt nu een 'jaarnota' van 1-3-2016 - 1-1-2017 opgemaakt, alleen dit neemt meer tijd in beslag dan bij een standaard contract. Het is natuurlijk ook de eerste keer dat dit soort contract ooit in Nederland is gedaan en willen dan ook graag meteen een correcte jaarnota voor je opmaken. Zodra de nota is opgemaakt ontvang je deze direct via de mail.

Groeten van Tanja
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +13
Hoi Frank, welkom op de community!

Normaliter krijg je na het aflopen van een contractjaar (niet na een kalenderjaar) een jaarnota binnen 8 weken.

Bij jouw situatie zit het iets anders in elkaar. Je hebt een Slim Energiecontract sinds 1-3-2016, de pilot van deze contracten liep af op 1-1-2017 en werden toen omgezet in de definitieve versie.

Er wordt nu een 'jaarnota' van 1-3-2016 - 1-1-2017 opgemaakt, alleen dit neemt meer tijd in beslag dan bij een standaard contract. Het is natuurlijk ook de eerste keer dat dit soort contract ooit in Nederland is gedaan en willen dan ook graag meteen een correcte jaarnota voor je opmaken. Zodra de nota is opgemaakt ontvang je deze direct via de mail.

Groeten van Tanja

Reageer