Beantwoord

Wanneer krijg ik de uitbetaling na de eindnota?

• 23 oktober 2018
  • 10 reacties
  • 313 keer bekeken

Goedemorgen,

Op 8 oktober kreeg ik een mail met daarin de mededeling dat mijn eindnota klaar staat. In de eindnota staat dat ik geld terug krijg en dat ik het bedrag binnen 14 dagen op rekening mag verwachten. Deze 14 dagen zijn inmiddels voorbij, maar ik heb het geld nog niet ontvangen. Wanneer kan ik dit wel verwachtgen?
Alvast bedankt voor uw reactie.

Mvg.
Barry Dogger
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 29 oktober 2018, 10:54

Hoi allemaal!

Bedankt voor je bericht @B.Dogger, en de rest voor jullie reacties.
Excuses voor de late reactie van onze kant.

Wij maken de betaling altijd binnen 14 dagen over. Het kan zo zijn dat er nog wat verwerkingstijd nodig is bij de bank, en daardoor kan het bedrag soms net na die 14 dagen echt op je rekening staan.

Ik zie dat bij jullie allemaal de betalingen inmiddels zijn overgemaakt. Mocht je nog niets hebben ontvangen dan hoor ik dit graag natuurlijk!

Groet, Joost
Bekijk origineel

10 reacties

Helaas nog steeds geen geld en geen reactie...
Ontvangen. Thnx.
Dat geldt voor mij ook. 8-10 jaarnota ontvangen. Tot op heden nog geen bijschrijving mogen ontvangen.
Positief was, in vergelijking met andere jaren, dat de jaarnota na 1 week na afloop van het jaar (01-10) binnen kwam.

Mvg Geert van den Bosch
Badge
Ik heb net de nota ontvangen na 7 weken, wat ik miste was de terug betaling van 49 euro voor mijn qbox....wanneer krijg ik dit geld retour? in de mail staat dat dit bedrag binnen 14 dagen gestort zou worden. Graag een reactie, ook van mede lotgenoten die dit is overkomen.

Groet, Toon
Badge
Fokke, je hebt helemaal gelijk, de zoekfunctie op mijn bank-app had hem niet gevonden, handmatig zoeken leverde het bedrag wel op..mijn excuses.
Badge
Ik zit met dezelfde vraag... Graag een antwoord of het bedrag op mijn rekening!
Reputatie 2
Badge +9
Hoi allemaal!

Bedankt voor je bericht @B.Dogger, en de rest voor jullie reacties.
Excuses voor de late reactie van onze kant.

Wij maken de betaling altijd binnen 14 dagen over. Het kan zo zijn dat er nog wat verwerkingstijd nodig is bij de bank, en daardoor kan het bedrag soms net na die 14 dagen echt op je rekening staan.

Ik zie dat bij jullie allemaal de betalingen inmiddels zijn overgemaakt. Mocht je nog niets hebben ontvangen dan hoor ik dit graag natuurlijk!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +9
Geen probleem Toon, fijn dat de betaling terecht is!

Groet, Joost
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Toon,

Ik zie dat het bedrag voor de Qbox op 23-10-2018 is overgemaakt op het rekeningnummer waar we ook de termijnbedragen van afschrijven. Zou je het nog een keer na willen zoeken?

Groet,

Fokke
Ik heb dezelfde vraag. Is het mogelijk om hier antwoord op te krijgen?

Reageer