Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn eindafrekening

• 8 januari 2019
  • 13 reacties
  • 261 keer bekeken

Wij zijn overgestapt in november naar een andere leverancier. Heb mijn eindafrekening nog niet. Wanneer ontvang ik deze?
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 9 januari 2019, 09:29

Hoi @HMeijer,

Dankjewel voor je bericht. Je moet je nota uiterlijk binnen 8 weken krijgen.
Dat betekent dat dit de laatste week daarvan is, als het goed is krijg je dus snel je nota!
Mocht je aanstaande maandag nog geen afrekening hebben ontvangen dan hoor ik dat heel graag, zodat we dit snel voor je kunnen regelen.

Groet, Joost
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi @HMeijer,

Dankjewel voor je bericht. Je moet je nota uiterlijk binnen 8 weken krijgen.
Dat betekent dat dit de laatste week daarvan is, als het goed is krijg je dus snel je nota!
Mocht je aanstaande maandag nog geen afrekening hebben ontvangen dan hoor ik dat heel graag, zodat we dit snel voor je kunnen regelen.

Groet, Joost
Wanneer krijg ik me uitnota binnen
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @L.Boutasghount.

Jouw eerste jaar loopt tot 1 februari. Vanaf dat moment zullen we je jaarafrekening gaan opmaken.
Die kun je in de weken na 1 februari dus verwachten.

Groet, Joost
Nog steeds niks ontvangen
Ik wacht ook nog steeds op mijn eindafrekening van 2018.....
@HMeijer, krijgt u volgens uw eigen berekening nog veel geld terug? Ik vermoed dat de 'vertraging' hier iets mee te maken heeft namelijk.
Ja volgens mijn berekening wel. Gezien de goeie zomer en de panelen op het dak zat ik volgens de meting dik in de plus. Volgens mijn account van qurrent
Ja volgens mijn berekening wel. Gezien de goeie zomer en de panelen op het dak zat ik volgens de meting dik in de plus. Volgens mijn account van qurrent

Ze zullen wel niet zo happig zijn op uitbetalen. 😉
Reputatie 4
Badge +8
Hoi HMeijer en OedsdeMeer,

De tijd die we nodig hebben voor het opmaken van een nota staat los van of er sprake is van een uitbetaling of bijbetaling 😉

@HMeijer
Het is vreemd dat jouw eindnota er nog niet is. Ik heb het idee dat de opmaak blijft hangen en dit laat ik uitzoeken bij onze afdeling facturatie. Wij zullen je hier uiterlijk volgende week een update over geven.

@OedsdeMeer
Jouw jaarnota ontvang je binnen maximaal 8 weken na 15 december 2018, dus uiterlijk 9 februari 2019. Ik verwacht overigens dat hij er al eerder is. Bedankt voor je geduld.

Groet,
Tessa
Eindafrekening zal wel niet meer komen 😉
Zodra ik moet betalen mag het ook nog wel effe wegblijven 😎 maar volgens mijn berekening krijg ik terug.
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @HMeijer,

De 8 weken zijn ruim voorbij, dus je had de nota al moeten hebben.
Goed dat je nog een berichtje stuurt, ik ben direct langs onze facturatie gelopen.
Door een fout bleef je nota hangen en werd de berekening niet gemaakt.

Je nota wordt vandaag of morgen verstuurd!

Groet, Joost
Wederom nog niks ontvangen
Reputatie 2
Badge +9
Hoi @HMeijer,

Excuses voor het lange wachten!
De nota was vorige week wel opgemaakt, maar door een andere technische fout niet te openen.
Heel vervelend, maar we hebben het vandaag gelukkig opgelost.
Ik heb je zojuist de nota toegestuurd.

Groet, Joost

Reageer