Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn eindnota?

Heb mijn jaarafrekening nog steeds niet ontvangen staat niet in mijn energie en heb ook geen mail ontvangen
graag antwoord
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 9 februari 2017, 17:54

ewout023 schreef:

Ik sluit me graag bij deze opmerking aan. Wanneer kan ik mijn jaarrekening verwachten? Inmiddels al ruim een jaar klant. Ook ik verlang enorm naar een helder antwoord, de manier waarop wij als klanten door Qurrent behandeld worden in dezen is niet netjes!!!

Beste Ewout,

Bedankt voor je feedback. We doen er alles aan om je de jaarnota ruim binnen de maximale termijn van 8 weken toe te sturen. In sommige gevallen lukt dit niet. Hier leggen we uit waar dit mee te maken heeft. In jouw geval heb ik gezien dat je jaarnota er deze week uit moet rollen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit moet lukken.

Groeten van Annick

Bekijk origineel

20 reacties

Ik sluit me graag bij deze opmerking aan. Wanneer kan ik mijn jaarrekening verwachten? Inmiddels al ruim een jaar klant. Ook ik verlang enorm naar een helder antwoord, de manier waarop wij als klanten door Qurrent behandeld worden in dezen is niet netjes!!!
Badge +5
HenderikusTakens schreef:

Heb mijn jaarafrekening nog steeds niet ontvangen staat niet in mijn energie en heb ook geen mail ontvangen
graag antwoord

Beste Ewout.

Je eindnota is al op 21 december opgesteld. Voor de volledigheid heb ik een kopie per e-mail verzonden. Laat je het weten als je hier vragen over hebt?

Groeten van Annick
Badge +5
ewout023 schreef:

Beste Ewout,

Bedankt voor je feedback. We doen er alles aan om je de jaarnota ruim binnen de maximale termijn van 8 weken toe te sturen. In sommige gevallen lukt dit niet. Hier leggen we uit waar dit mee te maken heeft. In jouw geval heb ik gezien dat je jaarnota er deze week uit moet rollen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit moet lukken.

Groeten van Annick
Annick van Qurrent schreef:

ewout023 schreef:

Beste Ewout,

Groeten van Annick

Beste Annick,

Top ik zie dat er nu een jaarnota zichtbaar is in Mijn Qurrent. Ik kan het document echter niet bekijken, de URL erachter lijkt niet valide. Kan hier nog naar gekeken worden? Of kan het PDF-bestand eventueel gemaild worden?

Dank,
Ewout
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ewout,

Ik heb de jaarnota zojuist via de mail naar je gestuurd.

Groetjes, Tanja
Tanja van Qurrent schreef:

Hoi Ewout,

Ik heb de jaarnota zojuist via de mail naar je gestuurd.

Groetjes, Tanja

Ontvangen, dankjewel! Lijkt mij verder goed dat jullie Mijn Qurrent wel dusdanig updaten dat de nota ook daar te bekijken is. Voor mij nu minder relevant, maar wel een mooie tip denk ik :-)

Mvg,
Ewout
Reputatie 5
Badge +13
Hoi Ewout, heb je helemaal gelijk in! Zijn we ook mee bezig :)

Groetjes, Tanja
Ik wacht ook nog op mijn eindnota. Die zou binnen 6 weken zichtbaar worden in MijnEnergie. Daar kan ik echter niets vinden, terwijl de 6 weken al voorbij zijn. Wanneer kan ik deze verwachten?
Reputatie 5
Badge +13
Hoi H.Riemens,

Ik heb de eindnota zojuist via de mail naar je verzonden.

Groeten van Tanja
Valt me op dat wanneer er naar de eindnota gevraagd wordt, deze 'ineens' gemaild kan worden.
Dan probeer ik het ook maar eens 🙂
Zit ook met smart te wachten!
Begreep zelfs laatst van de klantenservice dat jullie eerst uitbetalen en pas daarná de factuur zichtbaar maken. Bijzonder.
Maar bij deze, wat is de status van onze eindnota?
Alvast bedankt voor de reactie.

Vriendelijke groet,
Bernadette van Vuuren
BernadettevanVuuren schreef:

Maar bij deze, wat is de status van onze eindnota?

Bernadette van Vuuren

Hoi Bernadette van Vuuren,

In de energiemarkt is er een maximale termijn van 8 weken om de jaarnota te versturen. Zoals Annick aangeeft, doen wij er alles aan om de jaarnota binnen dit termijn te versturen. Hier wordt uitgelegd wat de redenen zijn waarom het 8 weken kan duren.

In jouw Je jaarcontract loopt tot 10 maart 2017, dit betekent dat de termijn van 8 weken nog niet is verstreken. Ik heb gekeken in je profiel maar helaas is er nog geen jaarnota opgemaakt. Je kunt hem in ieder geval binnenkort verwachten. De jaarnota wordt dan via de e-mail verstuurd.

Groeten van Lara
Wanneer krijg ik mijn eindnota?
Wanneer krijg ik ,mijn eindnota?
Reputatie 3
Badge +8
Hallo @ErwinHenriquez,

Bedankt voor je berichten. Ik heb deze verplaatst naar dit topic.

Je ontvangt de eindnota binnen 6 weken na de beëindiging van de energielevering. Omdat op 19 januari de energielevering is gestopt, kun je de eindnota voor 2 maart verwachten.

Groet, Nina
Hoi Nina, ik wacht al 3 maanden op de eindafrekening, dus misschien moet ik me maar tot de AFM richten??
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Caspar,

Ik zie dat je eindnota op 10 november 2017 is verstuurd. Het kan zijn dat de mail hierover in je spam folder terecht is gekomen. Ik stuur je de eindnota nogmaals als bijlage per mail. Houd je spam folder ook in de gaten :)

Groet,
Tomer
Ik wacht al sinds 24 oktober 2017 op mijn eindnota (contract liep 12 september 2017 af). Ik word elke keer afgescheept met het excuus dat er technische problemen zijn waardoor de eindnota niet kan worden opgesteld. Ik ben inmiddels drie-en-een-halve maand verder en ik weet niet waar ik aan toe ben. Ik word door Qurrent niet op de hoogte gehouden.

Daarnaast ging het opstellen van de eindafrekening ook fout waardoor ik een klein bedrag (€51,36) teveel heb terug ontvangen. Door Qurrent is echter geprobeerd om het hele bedrag (paar honderd euro) wat ik teveel aan voorschot heb betaald terug te incasseren. Dat is gelukkig niet gelukt. Ik weiger om het teveel ontvangen bedrag van €51,36 terug te betalen aan Qurrent, ondanks de herinneringen die ik ontvang, voordat ik de eindnota binnen heb.

Als ik 24 februari aanstaande mijn eindnota niet binnen heb dien ik bezwaar in tegen de gang van zaken waarna ik ook zal overgaan tot het indienen van een klacht bij de Geschillencommissie.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi DenHaag2018,

Ik geef je groot gelijk. Gelukkig is het ons eindelijk gelukt om de eindnota op te maken. Deze stuur ik direct naar je per mail. Het kan zijn dat deze in je spam folder terecht is gekomen.

Onze excuses voor het lange wachten.

Groet,
Tomer
Hallo Tomer,

Dank voor het toesturen van de eindnota. Ik verbaas me er wel over dat ik via deze weg de eindnota binnen twee uur in mijn mailbox heb terwijl ik via de reguliere weg maar niets hoor. Maar goed; hij is binnen nu.

Fijne dag!
Reputatie 4
Badge +8
Hallo DenHaag2018,

Via de reguliere weg konden wij hem door een technisch euvel niet openen. Nu hebben we hem niet met de officiële opmaak gestuurd, waardoor het makkelijker is te sturen. Dit doen we natuurlijk liever niet, maar omdat het in jouw situatie al erg lang duurde maken we hier een uitzondering voor.

Ik vind het fijn dat je hem nu hebt ontvangen en kan bekijken. Fijne dag! 🙂

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen