Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn eindnota?

• 3 april 2017
  • 6 reacties
  • 260 keer bekeken

wij zijn per 23 april over gestapt naar een andere levrancier

wanneer zouden we dan onze jaarafrekening kunnen verwachten

groetjes michel
icon

Beste antwoord door Annick van Qurrent 4 april 2017, 15:52

Hey Michel,

Fijn dat je ons hier weet te vinden om je vraag te stellen. Inmiddels hebben we hier al ontzettend veel vragen kunnen beantwoorden, waaronder ook de jouwe. Het uitgebreide antwoord op je vraag vind je [urlhttps://community.qurrent.nl/klantenservice-26/wanneer-krijg-mijn-eindafrekening-332]hier[/url]. Het korte antwoord is binnen zes weken vanaf het moment dat je bent overgestapt.

Jammer dat je weg bent. Wellicht tot in de toekomst?

Groeten van Annick
Bekijk origineel

6 reacties

wij zijn per 23 maart over gestapt naar een andere levrancier

groetjes michel
wij zijn per 23 maart over gestapt naar een andere levrancier

groetjes michel
zou graag antwoord op mijn vraag willen dank je wel

groetjes michel
Badge +5
Hey Michel,

Fijn dat je ons hier weet te vinden om je vraag te stellen. Inmiddels hebben we hier al ontzettend veel vragen kunnen beantwoorden, waaronder ook de jouwe. Het uitgebreide antwoord op je vraag vind je [urlhttps://community.qurrent.nl/klantenservice-26/wanneer-krijg-mijn-eindafrekening-332]hier[/url]. Het korte antwoord is binnen zes weken vanaf het moment dat je bent overgestapt.

Jammer dat je weg bent. Wellicht tot in de toekomst?

Groeten van Annick
eerst kon ik als ik inlogte alles zien prive berichten enz enz nu hellemaal niet meer is dat een teken dat jullie met de jaarafrekening bezig zijn of wat ???
als ik nu inlog krijg ik allen te zien wat im verbuikt heb meer niet

groetjes michel
Hoi MichelVerpoort,

Wanneer Qurrent niet meer de leverancier is, zal je in Mijn Energie geen gegevens meer zien. Echter, als je nog gebruik maakt van een Qbox (onze energiemonitor), dan zal je wel gebruik kunnen maken van Mijn Energie.

Zoals Annick heeft doorgegeven ontvang je binnen 6 weken na einde levering de eindnota via de post.

Groeten van Lara

Reageer