Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn eindnota en wat wordt de aanbieding op mijn nieuwe adres?

• 29 november 2017
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

Hallo,

We zijn sinds 17 november definitief verhuisd naar ons nieuwe adres. Echter is er nog een termijn afgeschreven op ons oude adres en de meterstanden zijn nog niet verwerkt tot een eindafrekening van het oude adres.
Daarnaast heb ik begrepen dat als het om een verhuizing gaat het geen nieuw contract betreft, dus we zouden graag een nieuwe aanbieding van jullie ontvangen gebaseerd op het feit dat we nu op het nieuwe adres zonnepanelen hebben geplaatst en dus veel minder energie gaan verbruiken op jaarbasis
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 4 december 2017, 11:54

Hallo JLVKasje,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Gefeliciteerd met de nieuwe woning (en de zonnepanelen!).
Op de oude woning heeft het contract gelopen tot 20 november en voor deze datum zijn er meterstanden doorgekomen. Deze zijn verwerkt en op 23 november is de eindnota opgesteld. Deze nota stuur ik jullie ter controle nog toe.
Omdat Qurrent vooraf incasseert, was het termijnbedrag voor december al gefactureerd, maar deze is meegenomen op de eindnota. Zo betaal je niet dubbel voor je energie.

Tot 2-2-2018 maken jullie nog gebruik van het contract dat ook op de oude woning zat. Jullie maken gebruik van dezelfde tarieven, ook in deze nieuwe woning. Jullie zullen voor deze woning t.z.t. ook een verlengaanbod ontvangen.
Hoeveel energie verwacht je te gebruiken op deze woning, en heb je al een termijnbedrag in gedachten? Hoeveel energie verwacht je op de wekken met de zonnepanelen?
Dan pas ik dit natuurlijk graag voor je aan. Op dit moment is het termijnbedrag gebaseerd op het standaardjaarverbruik van deze woning.
Let wel: in de wintermaanden (tot 2-2-2018) is er relatief veel gasverbruik en weinig opwek, dus mogelijk verstandig om pas na februari het termijnbedrag aan te passen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8
Hallo JLVKasje,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community.

Gefeliciteerd met de nieuwe woning (en de zonnepanelen!).
Op de oude woning heeft het contract gelopen tot 20 november en voor deze datum zijn er meterstanden doorgekomen. Deze zijn verwerkt en op 23 november is de eindnota opgesteld. Deze nota stuur ik jullie ter controle nog toe.
Omdat Qurrent vooraf incasseert, was het termijnbedrag voor december al gefactureerd, maar deze is meegenomen op de eindnota. Zo betaal je niet dubbel voor je energie.

Tot 2-2-2018 maken jullie nog gebruik van het contract dat ook op de oude woning zat. Jullie maken gebruik van dezelfde tarieven, ook in deze nieuwe woning. Jullie zullen voor deze woning t.z.t. ook een verlengaanbod ontvangen.
Hoeveel energie verwacht je te gebruiken op deze woning, en heb je al een termijnbedrag in gedachten? Hoeveel energie verwacht je op de wekken met de zonnepanelen?
Dan pas ik dit natuurlijk graag voor je aan. Op dit moment is het termijnbedrag gebaseerd op het standaardjaarverbruik van deze woning.
Let wel: in de wintermaanden (tot 2-2-2018) is er relatief veel gasverbruik en weinig opwek, dus mogelijk verstandig om pas na februari het termijnbedrag aan te passen.

Ik hoor graag van je!

Groetjes, Nina

Reageer