Beantwoord

Wanneer krijg ik mijn opzegvergoeding?

• 27 januari 2018
  • 7 reacties
  • 308 keer bekeken

Mijn opzegvergoeding is nog niet gestort, wanneer komt deze?
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 8 augustus 2018, 11:50

Hoi @H vd K,

Bedankt voor je reactie.

De verrekening van de vergoeding van je opzegboete vindt plaats op je eerste jaarnota die je van ons krijgt. Dit betekent dat de uitbetaling van dit bedrag ook tegelijkertijd plaatsvindt met de uitbetaling/incasso van je eerste jaarnota.
Aangezien je sinds 5 augustus 2017 klant van ons bent en je dus net een jaar als klant van ons erop hebt zitten wordt je jaarnota binnen 6 tot 8 weken per mail naar je verstuurd.

De uitbetaling of incasso van het betreffende bedrag volgt binnen twee weken na ontvangst van je jaarnota.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 4
Badge +12
In tegenstelling tot de overstap- en verlengbonus is in het overstapcircus de opzegvergoeding het geld dat jij moet betalen bij vertrek. Ik zou er niet op aandringen ;-)

https://www.consuwijzer.nl/energie/vergelijken-overstappen/procedure-overstappen/opzegvergoeding-betalen-als-energiecontract-stopt

Groet, Frans
Slijmerd
Reputatie 4
Badge +8
Hoi JLourentssen,

Welkom op onze community!

De opzegvergoeding is inderdaad geld dat je moet betalen als je een boete moet betalen wegens het verbreken van je contract. Wellicht dat je doelt op vergoeding daarvan, maar daarover staat niets over in je contract.

Mocht ik de vraag niet goed hebben begrepen, dan hoor ik dat graag :)

Groet,
Tomer
Beste klantenservice,

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag 🙂. Volgens mij geen vreemde vraag...

'Opzegvergoeding' is in mijn beleving en in mijn situatie de 'overstapboete' die ik aan Nuon moest betalen doordat ik eerder dan het einde van mijn contract naar Qurrent ben overgegaan. Qurrent beloofde mij 100 euro hiervan mee te betalen. Een jaar na de overstap zou deze vergoeding worden overgemaakt. Ik ben nu een jaar overgestapt, dus ben ook benieuwd wanneer ik dat gedeelte ga ontvangen.

Groeten Hanneke
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @H vd K,

Bedankt voor je reactie.

De verrekening van de vergoeding van je opzegboete vindt plaats op je eerste jaarnota die je van ons krijgt. Dit betekent dat de uitbetaling van dit bedrag ook tegelijkertijd plaatsvindt met de uitbetaling/incasso van je eerste jaarnota.
Aangezien je sinds 5 augustus 2017 klant van ons bent en je dus net een jaar als klant van ons erop hebt zitten wordt je jaarnota binnen 6 tot 8 weken per mail naar je verstuurd.

De uitbetaling of incasso van het betreffende bedrag volgt binnen twee weken na ontvangst van je jaarnota.

Groeten,
Julian
Superfijn antwoord Julian, helemaal helder. Fijne dag.

Groeten Hanneke
Reputatie 3
Badge +9
Graag gedaan en ook een fijne dag toegewenst Hanneke 😉!

Groeten,
Julian

Reageer