Beantwoord

Wanneer ontvang ik de actiekorting?

• 7 november 2016
  • 6 reacties
  • 396 keer bekeken

ik heb een eenjarig contract waarin afgesproken is dat ik 175 retour ontvang. Wanneer ontvang ik dit bedrag retour
icon

Beste antwoord door Zr40 7 november 2016, 22:31

Dit bedrag ontvang je na één jaar. Hier kan je de voorwaarden teruglezen.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +6
Dit bedrag ontvang je na één jaar. Hier kan je de voorwaarden teruglezen.
Reputatie 5
Badge +13
Het antwoord van Zr40 klopt als een bus :)

Je krijgt de welkomstkorting uitgekeerd op je jaarnota. Als je op dat moment openstaande kosten hebt worden deze ermee verrekend.

Groetjes, Tanja
Eén van de voorwaarden:
"Zeg je binnen de eerste 12 maanden op, dan vervalt je recht op de eenmalige korting."
Ik ben klant sinds 1 maart 2016. Stel ik verhuis per 1 maart 2017 naar een andere leverancier, en geef deze switch op 5 december 2016 door. Betekent dit nu dat ik dan geen actiekorting ontvang, omdat er binnen 12 maanden opgezegd is? Of wordt bedoeld de opzegdatum, want dan wordt deze wel verrekend als ik het goed lees.
Badge +1
Eén van de voorwaarden:
"Zeg je binnen de eerste 12 maanden op, dan vervalt je recht op de eenmalige korting."
Ik ben klant sinds 1 maart 2016. Stel ik verhuis per 1 maart 2017 naar een andere leverancier, en geef deze switch op 5 december 2016 door. Betekent dit nu dat ik dan geen actiekorting ontvang, omdat er binnen 12 maanden opgezegd is? Of wordt bedoeld de opzegdatum, want dan wordt deze wel verrekend als ik het goed lees.

Ik zou pas na 12 maanden opzeggen. Indien je maar een contract van een jaar hebt, wordt je na afloop van het contract per maand automatisch verlengd volgens het variabel tarief. Je bent dan helemaal zeker van je welkomstkorting. Bovendien is het voordeliger om de gastarieven pas in de zomer (voor een jaar) vast te leggen, deze zijn dan in principe het laagst.

Je kunt er ook voor kiezen om je bestaande leverancier te vragen om een aanbod dat je niet kan weigeren.
Hoi Walter! Als je bij ons klant bent voor minimaal een jaar dan heb je recht op de beloofde actie korting. Let er dan wel op dat de datum van einde levering na minimaal een jaar is.

Groetjes,
Lara
Hoi Walter! Als je bij ons klant bent voor minimaal een jaar dan heb je recht op de beloofde actie korting. Let er dan wel op dat de datum van einde levering na minimaal een jaar is.

Groetjes,
Lara

Groetjes,
Lara

Dank je!

Reageer