Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn eindnota?

• 30 juni 2017
  • 5 reacties
  • 208 keer bekeken

Beste Qurrent,

Afgelopen juni ben ik overgestapt naar een andere aanbieder. Bij deze vroeg ik mij af wanneer ik mijn jaarnota van Qurrent ontvang? In mijn voorwaarden lees ik namelijk dat ik nog recht heb op €75,- welkomstkorting.

Alvast bedankt voor de reactie.

Met vriendelijke groet,

Arthur
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 3 juli 2017, 16:56

Hoi Arthur,

Ten eerste, erg jammer dat we je niet meer voorzien van groene energie! Ik zie dat we je eindnota op 24 juni naar je opgestuurd hebben. Daar is de welkomstkorting van €75 in verrekend. Heb je de nota ontvangen? De betaling staat gepland op 4 juli, morgen dus.

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Arthur,

Ten eerste, erg jammer dat we je niet meer voorzien van groene energie! Ik zie dat we je eindnota op 24 juni naar je opgestuurd hebben. Daar is de welkomstkorting van €75 in verrekend. Heb je de nota ontvangen? De betaling staat gepland op 4 juli, morgen dus.

Groeten,

Natalia
Wat een toeval. Eindjaarnota lag gisteren in de brievenbus. Bedankt!
Goed om te horen Arthur!

Hopelijk tot in de toekomst weer!

Groeten van Vita
Waarom krijg ik geen jaarnota van jullie?
(Ik ben blijkbaar niet de enige die er problemen mee heeft).
Graag deze week antwoord (ook voor al die anderen). Vreemd dat jullie hier zo geheimzinnig over doen en de jaarnota niet aan klanten wordt verzonden of op de website te vinden is.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo W.C.A. Franken,

Bedankt voor je bericht.
Ik heb je bericht verplaatst naar dit topic over de eindnota.
De eindnota wordt binnen 6 weken na de overstap toegestuurd. Hier zijn wij zeker niet geheimzinnig over!
Omdat hij op 13 augustus bent overgestapt, zul je de eindnota dus ontvangen voor 24 september.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd en ik wens je een prettige dag toe.

Groetjes, Nina

Reageer