Beantwoord

Wanneer ontvang ik mijn eindnota?

• 16 maart 2018
  • 7 reacties
  • 127 keer bekeken

Wanneer ontvang ik mijn jaar-eindnota?
Op de site wordt aangegeven dat 6 tot 8 weken na de beëindiging van het contract de jaarnota beschikbaar zou zijn, maar we zijn alweer 9 weken verder (12 januari 2018 is het contract beëindigd) .
icon

Beste antwoord door Serena van Qurrent 19 maart 2018, 11:15

Hoi ELemmers,

Welkom op de community, wat leuk dat je ons hier hebt gevonden! Bedankt voor je bericht, ik begrijp dat je graag de eindnota wilt ontvangen. Ik zie dat de eindnota al reeds is verstuurd op 16-02-2018.
Ik zal deze nogmaals toesturen naar het bij ons bekende e-mailadres.

Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Qurrent en ik wens je verder een heel fijne dag toe!

Groet,
Serena
Bekijk origineel

7 reacties

Badge +5
Hoi ELemmers,

Welkom op de community, wat leuk dat je ons hier hebt gevonden! Bedankt voor je bericht, ik begrijp dat je graag de eindnota wilt ontvangen. Ik zie dat de eindnota al reeds is verstuurd op 16-02-2018.
Ik zal deze nogmaals toesturen naar het bij ons bekende e-mailadres.

Wij hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Qurrent en ik wens je verder een heel fijne dag toe!

Groet,
Serena
Beste Serena
Dank voor de reactie. Ik heb de nota nog niet ontvangen. Wanneer ga je die sturen?
Zit niet in mijn Spambox. Op Mijn Energie zie ik een juiste mailadres.
Ik hoor graag dank je wel.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi ELemmers,

Mijn collega heeft op 19 maart 2018 de nota per e-mail naar je toegestuurd, dus deze zou bij je aangekomen moeten zijn.
Ik zal hem nogmaals sturen.

Groet,
Tessa
Stuur je het naar de juiste emailadres: edlemmers@live.nl?
Reputatie 4
Badge +8
Ja naar dat e-mailadres heb ik het gestuurd. Mocht je hem nog steeds niet hebben ontvangen kan ik hem eventueel wel per post laten versturen. Ik verneem het graag van je!

Groet,
Tessa
Hoi Tessa
Ik weet niet waarom het mailen niet lukt.
Wil jij aub de afrekening er post sturen?
Hartelijk dank
Ed
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Ed,

Dat gaan we regelen!

Groet,
Tessa

Reageer