Sticky Beantwoord

Wanneer ontvang je de jaarnota?

  • 4 oktober 2016
  • 142 reacties
  • 8828 keer bekeken


Toon eerste bericht

142 reacties

Beste Tomer,

Het wordt wel steeds gekker bij jullie zeg. Je zegt dat ik een eindnota heb ontvangen voor het contract op mijn vorige adres. Deze heb ik echter nooit ontvangen. Ook heb ik rond die tijd geen geld van jullie teruggekregen of heb ik bij moeten betalen.
Ik heb uiteraard wel een eindnota van jullie ontvangen toen het contract op mijn huidige adres zogenaamd was opgezegd, uiteraard zou ik toen zelf bij moeten betalen. Ik zou graag alsnog die eindnota ontvangen.
Ik ben er inmiddels in ieder geval helemaal klaar mee, jullie communicatie laat naar mijn mening te wensen over.

Met vriendelijke groet,

Anne
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Anne,

Dank je wel voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat je nooit een eindnota hebt ontvangen voor je oude adres. Wel voor je (destijds) nieuwe adres omdat er op dit adres toen sprake was van een onterechte levering van een andere leverancier.
Ik ga navragen bij onze afdeling facturatie hoe dit zit en hoe we er voor kunnen zorgen dat je wel een eindnota voor dit adres gaat krijgen aangezien je de verhuizing wel bij ons hebt doorgegeven.
Zodra ik hier nieuws over heb, geef ik dit gelijk aan je door.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Anne05,

Ik heb inmiddels een antwoord op je vraag.
De eindnota voor je oude adres was in het verwerkingssysteem blijven hangen. Het proces is nu opnieuw gestart. Dit betekent dat je binnen enkele uren je eindnota voor dit adres zult ontvangen.
Excuus voor alle tijd die je hierop hebt moeten wachten.

Groeten,
Julian
Beste Julian,

Allemaal leuk en aardig die beloftes van jullie, ik heb mijn eindnota nog steeds niet (en het is nu echt een paar uur later). Ik ben inmiddels overgestapt naar een andere energieleverancier. Ik hoop echt dat jullie iets gaan doen aan jullie contact met klanten, want dat liet echt te wensen over bij mij. Er is van alles misgegaan en dat is natuurlijk mogelijk, maar als ik vervolgens zelf meerdere malen contact met jullie op moet nemen en jullie allemaal beloftes doen die jullie niet nakomen waardoor ik weer opnieuw contact op moet nemen, is bij mij op een gegeven moment de maat vol. Ik kom nooit meer terug bij Qurrent in ieder geval. Ik hoop echt dat jullie er iets van leren, want op deze manier houden jullie weinig klanten over gok ik.

Met vriendelijke groet,

Anne
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Anne,

Excuses voor het uitblijven van de eindnota. Ik zie dat die inderdaad nog steeds niet is verstuurd.

Inmiddels heb ik dit wel gedaan. Het zou kunnen dat je nota in de spam folder terechtkomt.

Groet,
Tomer
Gaat het tegenwoordig al wat sneller? Volgends mij zit ik aan het einde van het 1ste jaar, en was wel benieuwd, aangezien ik net op mezelf woon wist ik niet zo goed hoeveel ik van alles moest nemen.
Badge +5
Hoi Wybrem,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je op 05-10-2018 een jaar klant bij ons bent. We zullen rond deze datum de meterstanden uitvragen waarmee we de jaarnota kunnen opmaken.
Vanaf deze datum duurt het maximaal 6 weken totdat je de jaarnota ontvangt.

Een heel fijne dag toegewenst.

Groet,
Serena
Reputatie 3
Badge +6
Hier ook al het zelfde probleem, afnemer vanaf 9-8-17, tel daar 2 maanden bij op en de jaarafrekening had al binnen moeten zijn...........
Maar zoals eigenlijk wel verwacht.....niets.......
Ik meld het nu maar vast, en......... screenshots sturen zeker ....?

ba ba ba, wat een bedrijf.!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi H.J. Ploeg.

Bedankt voor je bericht.

Bij jou is het verhaal anders. Je hebt namelijk zelf op 16 oktober 2017 bij ons een tussentijdse nota aangevraagd omdat je het fijner vond deze zoveel mogelijk in de buurt van 31 december te ontvangen.
We hebben daarom een tussentijdse nota voor je opgemaakt maar dat betekent wel dat vanaf dat moment je nieuwe jaar in gaat en je de volgende jaarnota rond 31 december 2018 zult krijgen.

Dus nog even geduld tot het einde van het jaar en dan kan ook jij de jaarnota weer van ons verwachten.

Groeten,
Julian
Ook ik wacht nog steeds op mijn jaarafrekening. Zelden een bedrijf meegemaakt dat zo slecht communiceert met zijn klanten.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @AvanderWerf,

bedankt voor je bericht.

We maken je jaarnota op wanneer er precies een jaar van onze levering voorbij is. Dat is voor jou op 14 december 2018. Vanaf deze datum hebben we zes tot uiterlijk acht weken de tijd om de jaarnota voor je op te maken en naar je te verzenden.
In praktijk is de jaarnota vaak al eerder af maar omdat december en januari drukke maanden zijn waarin veel mensen overstappen en dus ook jaarnota's ontvangen, kan het in deze periode soms wat langer duren dan normaal.

Zodra de jaarnota klaar is zullen we deze per mail naar je verzenden.


Groeten,
Julian
ik wacht ook nog steeds op mijn jaarnota waar ze zich alsmaar verschuilen achter de 6-8 weken termijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt van een energieleverancier. Alles is bekend, ze voeren de getallen in et voila. Kan inmiddels ook niet meer in mijn financiële gegevens op mijn dashboard. Inmiddels ruim 5 weken verder and still waiting….
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @S.R.Veldhoven.

Bedankt voor je bericht.

We zijn momenteel nog bezig met het opmaken van je eindnota, omdat je je per 11 januari 2019 hebt aangemeld bij een andere leverancier.
Er zijn momenteel 3,5 week van de termijn verstreken. We doen nog even een beroep op je geduld maar sturen je de eindnota snel per mail op.

Groeten,
Julian
Goedemiddag

ook ik wacht op mijn jaarafrekening? Wanneer komt deze? Qurrent heeft wel 4 weken geleden al mijn termijn bedrag verlaagd maar ik zie nog altijd geen jaarnota?.?

klant geworden half maart 2018
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @A.E.J.Roberts.

Bedankt voor je bericht.

De tijd voor het opmaken van je jaarnota is inderdaad overschreden. Ik heb zojuist aan onze facturatieafdeling gevraagd of er met spoed een jaarnota voor je opgemaakt kan worden.
Mijn excuus voor het ongemak.

Groeten,
Julian
Ik hoop dat dit alles binnen een week wel klaar is. Jullie hebben ook al 4 weken geleden mijn termijn bedrag aangepast. Dus ik neem geen genoegen met het feit dat jullie nog 4 weken nodig hebben voor de jaarnota
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @A.E.J.Roberts.

We hebben de jaarnota gisteren naar je mailadres verstuurd.

Groeten,
Julian

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen