Beantwoord

Wanneer wordt mijn eindnota uitbetaald?

• 1 september 2017
  • 5 reacties
  • 304 keer bekeken

Op 16 augustus kreeg ik mijn eindafrekening van jullie. Ik krijg nog bijna €700 en dat zou binnen 14 dagen gebeuren. Ook hier laat Qurrent z'n bewezen onbetrouwbaarheid weer zien... Het is nu namelijk 1 september en ik heb niets ontvangen. Ik wil mijn geld! Hou je nou eens aan de verwachtingen die je schept! Het lijkt mij niet zo heel moeilijk, gewoon doen wat je zegt.

Wat hebben jullie trouwens een belabberde openingstijden. 13:00 uur op een doordeweekse dag? Dat is toch niet van deze tijd. Ben blij dat ik straks van jullie af ben.
icon

Beste antwoord door Jeroen van Qurrent 4 september 2017, 16:50

Dag RoaldK,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Ik heb het even voor je nagekeken en de betaling is vandaag meegegaan. Het zou woensdag op je rekening moeten staan.

Groet, Jeroen
Bekijk origineel

5 reacties

Ik wacht ook op een flink bedrag van Qurrent. Officieel hebben ze nog één dag om uit te betalen, maar heb er weinig vertrouwen in als ik alle berichten hier lees. Blij dat ik weg ben.
Reputatie 3
Badge +9
Dag RoaldK,

Jammer dat je ons gaat verlaten! Ik heb het even voor je nagekeken en de betaling is vandaag meegegaan. Het zou woensdag op je rekening moeten staan.

Groet, Jeroen
Dag Jeroen,

Wat goed dat je geen fout erkent en alleen maar aangeeft dat het geld er aan zou moeten komen. Goed ook dat je niet vermeld dat je de titel van mijn bericht hebt aangepast. Exemplarisch Qurrent gedrag, bravo.

Groeten,
Roald
Badge +4
@RoaldK @Nathalie_
zelf voorkom ik dit door mijn verbruik in een excel-bestandje bij te houden eens in de zoveel tijd en daaruit een schatting te maken, op basis van dat stel ik mijn maandbedrag in.
wat ik liever doe is het minimum aan maandelijks bedrag te betalen en de rest op een bevroren spaarrekening te zetten, deze kost immer geen enkele cent en ik heb ook niet dat ik onverwachts een hoog bedrag niet kan betalen of dat ik op een hoog bedrag moet wachten.
€700 noem ik veel als overschot na een jaarafrekening dat is bijna €60 per maand extra betalen waar geen enkele centje rente over krijgt, bij de meeste banken is het nog 0,1-0,3% rent, iets is beter dan niets en je kan bij uiterste nood er tenminste bij.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi RoaldK,

We veranderen op de community het onderwerp in een vraag als dat nog niet het geval is. Mijn excuses dat je langer op het geld hebt moeten wachten dan gebruikelijk is.

Groet,

Jeroen

Reageer