Beantwoord

Wanneer wordt mijn jaarnota berekend?

• 2 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 253 keer bekeken

Goedenavond,

Wanneer wordt mijn jaarnota berekent en wanneer krijg ik hier bericht van?

Mvg, Atty
icon

Beste antwoord door Joost van Qurrent 4 oktober 2018, 10:04

Hoi Atty,

Je jaarafrekening wordt na ongeveer een jaar na de start van de levering opgesteld. Dit kan een paar weken duren.
Ik zie dat we in jouw geval de meterstanden nog nodig hebben. Als je deze doorgeeft gaan we de nota opstellen. Je kunt de standen doorgeven in de mail die we je hebben gestuurd!

Groet, Joost
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Hoi Atty,

Je jaarafrekening wordt na ongeveer een jaar na de start van de levering opgesteld. Dit kan een paar weken duren.
Ik zie dat we in jouw geval de meterstanden nog nodig hebben. Als je deze doorgeeft gaan we de nota opstellen. Je kunt de standen doorgeven in de mail die we je hebben gestuurd!

Groet, Joost
waarom duurt het zo lang voordat er een oplossing is eerst zat ik met mijn grafieken ver onder jullie lijn en ook van die van de huishoudens in nederland en ineens toen ik precies een jaar bij jullie zit lopen de lijnen door mijn grafieken heen ,ik heb een slimme meter dus ik vind het een beetje vreemd
Reputatie 4
Badge +8
Hoi @M.H.A.vanPutten,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je hierover contact hebt gehad met een collega. Zij heeft onze ict-afdeling hiervan op de hoogte gesteld. Helaas is hier nog geen duidelijkheid over. Ik heb de ict-afdeling hier nogmaals een bericht over gestuurd.

Hopelijk kunnen we je snel laten weten dat alles is opgelost.

Groet,
Tomer
een beetje jammer dat je zo lang moet wachten voordat je hier zo lang moet wachten voordat je iets weet wacht al 3 weken op een uitleg
geen antwoord op mijn reactie
Reputatie 3
Badge +9
Hoi M.H.A. van Putten.

Bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist naar je energiegrafieken gekeken met onze IT-afdeling maar we kunnen niet zien wat er mis zou zijn met je energiegrafiek.
De standen die je slimme meter doorgeeft worden hier getoond door middel van staafdiagrammen. De lijngrafieken die je er in ziet staan staan voor het stroomverbruik van vergelijkbare huishoudens in Nederland en voor het verbruik dat we voor jou hebben ingeschat.

Op dit moment begrijp ik niet wat er verkeerd zou worden weergegeven. Zou je dit misschien met een screenshot kunnen verduidelijken?

Groeten,
Julian
dat is juist het probleem op 19 september zat ik precies een jaar bij jullie en voor die tijd zat ik ver met mijn grafieken onder jullie lijn en ook van die huishouden in nederland maar op de dag dat ik een jaar bij jullie zit lopen de lijnen door mijn grafieken heen ik vind dat een beetje misleidend
Reputatie 3
Badge +9
Hoi M.H.A. van Putten.

Ik heb nagevraagd waardoor dit mogelijk zou zijn veroorzaakt bij onze IT-afdeling.
Zodra ik antwoord van hen heb koppel ik dat hier aan je terug.

Groeten,
Julian

Update van moderator Fokke 23-10-2018

Er wordt nog naar gekeken, hopelijk weten we snel meer, we houden je op de hoogte!
Reputatie 3
Badge +9
Hoi M.H.A. van Putten,

we hebben afgelopen maandag (29 oktober 2018) de jaarnota naar je mailadres verstuurd.
Heb je deze ook ontvangen?

Groeten,
Julian

Reageer