Beantwoord

Wat gebeurt er met mijn betaalde windtegoeden als ik overstap naar een andere leverancier?

• 15 januari 2018
  • 1 reactie
  • 91 keer bekeken

Badge +4
Hallo
wij komen er nog niet uit of ik wel of niet blijf bij qurrent.
wat betreft de windtegoed?
als wij overstappen naar een andere energie bedrijf blljft dan het windtegoed gewoon gehandhaafd dus elk jaar onze 2 te goed gewoon afgetrokken op de energie nota of ?!?

mvg John
icon

Beste antwoord door Tessa van Qurrent 18 januari 2018, 10:59

Hoi John,

Wat jammer dat je overweegt over te stappen naar een andere leverancier.

Er zijn twee mogelijkheden voor jouw betaalde windtegoeden als je overstapt naar een andere leverancier.

1. Je kan het windtegoed behouden. Je krijgt dan per windtegoed jaarlijks een uitkering van 250 kWh tegen het dan geldende 1 jaar stroomtarief (kale stroomprijs en de Garanties van Oorsprong). Per windtegoed geldt een aftrek van € 5,00 administratiekosten, tot een maximum van € 25,00.
2. Je kan het windtegoed opzeggen. Je krijgt dan 50% van de restwaarde van het windtegoed uitgekeerd. Hiervoor betaal je € 5,00 administratiekosten per windtegoed met een maximum van € 25,00.

Groet.
Tessa
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Wat jammer dat je overweegt over te stappen naar een andere leverancier.

Er zijn twee mogelijkheden voor jouw betaalde windtegoeden als je overstapt naar een andere leverancier.

1. Je kan het windtegoed behouden. Je krijgt dan per windtegoed jaarlijks een uitkering van 250 kWh tegen het dan geldende 1 jaar stroomtarief (kale stroomprijs en de Garanties van Oorsprong). Per windtegoed geldt een aftrek van € 5,00 administratiekosten, tot een maximum van € 25,00.
2. Je kan het windtegoed opzeggen. Je krijgt dan 50% van de restwaarde van het windtegoed uitgekeerd. Hiervoor betaal je € 5,00 administratiekosten per windtegoed met een maximum van € 25,00.

Groet.
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen