Beantwoord

Wat worden de belastingtarieven voor 2019?

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 228 keer bekeken

IK heb een 3 jarig contract bij Qurrent. Op de overzichten per maand vermelden jullie steeds de tarieven opgehoogd met de belasting. Ik zou het duidelijker vinden als jullie de werkelijke tarieven vermelden en de opgehoogde belasting apart er bij vermelden.
Verder geven jullie nu aan dat de tarieven stijgen, wat worden de nieuwe tarieven voor januari 2019? Aangezien jullie overgaan naar Greenchoice ook graag de nieuwe tarieven 2019 van Greenchoice.
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 december 2018, 12:45

Hoi @G.Weijzen.

Bedankt voor je bericht.

De specificatie van je tarieven kun je altijd terugvinden in je contractbevestiging, die bij aanmelding naar je mailadres is verstuurd. Ook op de jaarnota kun je de de specificatie van je tarieven zien. Op de verbruiks- en kostenoverzichten wordt inderdaad het totale tarief vermeld. Dit zal niet worden aangepast of verdeeld met de belastingen apart erbij omdat we willen dat het verbruik- en kostenoverzicht overzichtelijk blijft.

Over de wijziging van de energiebelasting in 2019 krijg je op 1 januari 2019 nog een bericht van ons per mail. We zullen je dan precies informeren over met hoeveel euro je termijnbedrag zal worden aangepast aan de hand van de wijziging energiebelasting.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @G.Weijzen.

Bedankt voor je bericht.

De specificatie van je tarieven kun je altijd terugvinden in je contractbevestiging, die bij aanmelding naar je mailadres is verstuurd. Ook op de jaarnota kun je de de specificatie van je tarieven zien. Op de verbruiks- en kostenoverzichten wordt inderdaad het totale tarief vermeld. Dit zal niet worden aangepast of verdeeld met de belastingen apart erbij omdat we willen dat het verbruik- en kostenoverzicht overzichtelijk blijft.

Over de wijziging van de energiebelasting in 2019 krijg je op 1 januari 2019 nog een bericht van ons per mail. We zullen je dan precies informeren over met hoeveel euro je termijnbedrag zal worden aangepast aan de hand van de wijziging energiebelasting.

Groeten,
Julian
Beste Julian,
Ik heb voorzieningen getroffen om het gas verbruik stevig te verminderen.
Daarom denk ik dat jullie mijn tarief voor 2019 niet moeten aanpassen maar gewoon op
€ 70.00 moeten laten staan.
Voor het gebruik van stroom heb ik, zoals jullie weten, zonnepanelen. Aangezien ik meer opwek dan gebruik hoeven jullie daarvoor ook niet aan te passen.
Verder loopt mijn 3 jarig contract per 02-04-2019 af.
Groetjes Ger Weijzen
Reputatie 2
Badge +6
Hoi @G.Weijzen,

In de tweede week van januari wordt er gekeken naar je termijnbedrag ten opzichte van je verbruik en de nieuwe belasting tarieven. Helaas kan ik niet iets aanvinken dat jouw termijnbedrag hierdoor niet wordt aangepast. Het wordt dus sowieso aangepast dus je kan het beste nadat je daar bericht van hebt gehad even contact opnemen.

Groet,

Fokke

Reageer