Beantwoord

Welkomskorting niet verrekend met jaarnota?

Ik zou als nieuwe klant 175 euro welkomskorting krijgen aan het einde bij mijn jaarnota. Mijn jaarnota heb ik zojuist ontvangen, maar hier is de welkomskorting niet verrekend. Wanneer kan ik dit geld verwachten?

Alvast bedankt,
Groetjes
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 10 maart 2018, 13:12

Hoi Saskia,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. In dit geval ontbreekt de korting, omdat de periode van de jaarnota iets korter was. Omdat de welkomstkorting nog niet is verrekend op de jaarnota, laat ik deze jaarnota voor je corrigeren. Dit kan vanwege drukte helaas wel 6-8 weken duren, maar zodra de nieuwe jaarnota voor je klaar staat ontvang je van ons bericht.
Excuses voor het ongemak maar dit wordt opgelost! Ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Saskia,

Bedankt voor je bericht en welkom op de community. In dit geval ontbreekt de korting, omdat de periode van de jaarnota iets korter was. Omdat de welkomstkorting nog niet is verrekend op de jaarnota, laat ik deze jaarnota voor je corrigeren. Dit kan vanwege drukte helaas wel 6-8 weken duren, maar zodra de nieuwe jaarnota voor je klaar staat ontvang je van ons bericht.
Excuses voor het ongemak maar dit wordt opgelost! Ik wens je een prettig weekend toe.

Groet, Nina
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik heb een jaarnota, maar ik zie daarin niet de welkomstkorting. Kan dit voor mij opgelost worden?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi fvoostrom,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb zojuist je contract erbij gepakt. Daarin zie ik dat je bij je aanmelding een gratis Windtegoed hebt gekregen. De opwek hiervan is verrekend op je jaarnota. In je contact staat echter niets over een welkomstkorting.

Groet,
Tomer
Ik heb me destijds toch aangemeld via de summerdeal pagina waar melding werd gemaakt van 175 euro korting op de jaarrekening. Wat is er verkeerd gegaan dat deze niet is meegenomen in het contract?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi fvoostroom,

Ik kan niks over deze korting terugvinden bij je aanmelding. Omdat deze niet in je contract staat kunnen wij deze helaas niet uitkeren.

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen