Beantwoord

Willen jullie s.v.p. mijn termijnbedrag aanpassen?

• 25 december 2018
  • 4 reacties
  • 90 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +3
goedendag,

in een vorige reactie/vraag ergens had ik gevraagd of mijn maandbedrag na mijn jaarafrekening hetzelfde kon blijven omdat ik een grote verandering in huis heb en dus veel meer stroom ga gebruiken.. dit was geen probleem... maar blijkbaar zijn jullie het nu vergeten.. hahaha..

svp mijn maandbedrag weer op 125 euro zetten.. 😎

Binnenlandse Veiligheid Dienst 😁
rijkjan
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 27 december 2018, 17:20

Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat bij je jaarnota automatisch je termijnbedrag weer naar beneden is aangepast vanwege je lage verbruik. Als je het termijnbedrag van € 125,- echter liever aanhoudt vanwege een aangepaste gezinssituatie is dat geen probleem.
Ik heb je termijnbedrag zojuist teruggezet op € 125,-. Als het goed is ontvang je hier ook zo een bevestigingsmail van.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

Ik zie inderdaad dat bij je jaarnota automatisch je termijnbedrag weer naar beneden is aangepast vanwege je lage verbruik. Als je het termijnbedrag van € 125,- echter liever aanhoudt vanwege een aangepaste gezinssituatie is dat geen probleem.
Ik heb je termijnbedrag zojuist teruggezet op € 125,-. Als het goed is ontvang je hier ook zo een bevestigingsmail van.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge +3
Hoi @Julian van Qurrent ,

het is niet vanwege een aangepaste gezinssituatie dat ik het maandbedrag zo hoog wil houden.
onze woningbouwvereniging had vorig jaar besloten dat de blokverwarming die we hier hadden
niet voldoende meer werkte na ongeveer 35 jaar ofzo.. dus toen zijn ze alle woningen gaan ombouwen naar gasgestookte cv's. aangezien ik alleen maar stroom had hebben ze bij mij een
electronische cv geplaatst afgelopen november. aangezien ik hierdoor een veel hoger stroomverbruik zal krijgen had ik aangegeven dat ik die 125 euro per maand wilde houden. volgens mijn berekeningen hou ik dan op jaarbasis ruim voldoende over om geld terug te krijgen en niet bij te hoeven betalen...

groet rijkjan
Reputatie 1
Badge +3
en de mail heb ik inderdaad ontvangen 😃
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je reactie.

Begrijpelijk dat je het termijnbedrag wilt verhogen als je verhoogde kosten voor stroomverbruik verwacht. Ook goed om te horen dat je de bevestigingsmail hebt ontvangen.
Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een groen 2019 toe.

Groeten,
Julian

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen