Beantwoord

Zou het kunnen dat ik één Windtegoed mis op de jaarnota?

• 27 december 2018
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +3
goedendag,

er is per november een windtegoed toegevoegd aan mijn account. deze mis ik op mijn jaarnota.
of word die volgend jaar vanaf november meegerekend?

mvg rijkjan
icon

Beste antwoord door Julian van Qurrent 28 december 2018, 11:55

Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

De opwek van het Windtegoed dat vanaf 8 november 2018 geldig is, is wel meegenomen op je meest recente jaarnota. Ik snap de verwarring overigens wel omdat er maar 3 Windtegoeden vermeld op de Windtegoed-pagina staan. Echter is de opwek die hierbij staat gespecificeerd wel de opwek voor de 3 Windtegoeden én het ene Windtegoed dat pas vanaf 8 november is gaan opwekken. Dit zie je terug aan de opwek van in totaal 776 kWh. 750 kWh hiervan is de opwek van de 3 Windtegoeden die een heel jaar hebben mee gewaaid. De overige 26 kWh is de opwek van het vierde Windtegoed dat pas vanaf 8 november meewaait.

Groeten,
Julian
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @rijkjan.

Bedankt voor je bericht.

De opwek van het Windtegoed dat vanaf 8 november 2018 geldig is, is wel meegenomen op je meest recente jaarnota. Ik snap de verwarring overigens wel omdat er maar 3 Windtegoeden vermeld op de Windtegoed-pagina staan. Echter is de opwek die hierbij staat gespecificeerd wel de opwek voor de 3 Windtegoeden én het ene Windtegoed dat pas vanaf 8 november is gaan opwekken. Dit zie je terug aan de opwek van in totaal 776 kWh. 750 kWh hiervan is de opwek van de 3 Windtegoeden die een heel jaar hebben mee gewaaid. De overige 26 kWh is de opwek van het vierde Windtegoed dat pas vanaf 8 november meewaait.

Groeten,
Julian
Reputatie 1
Badge +3
helemaal top 😁
Reputatie 4
Badge +8
Fijn dat alles duidelijk is! Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag :)

Groet,
Tomer

Reageer