Welkom op de Qurrent community

Stel je vraag, deel je ervaring en inspireer anderen

Zo werkt het

1
Meld je aan op de Qurrent Community.
2
Stel je vraag of doe mee in een discussie.
3
Ga naar de volgende rang door anderen te helpen en te inspireren.
Nog geen account op de community? Registreer nu!

Vraag Windtegoed is onjuist verrekend op de jaarnota

Q-expert

11 replies

Auteur
  • 19 juni 2017
Geachte,

Ik heb net mijn jaarrekening binnen en even nagekeken, maar wat mij nu opvalt is dat jullie
mij een windtegoed hebben toegekend van 2750 Kwh ( dit zijn 11 windtegoeden )
Echter als ik alles terug reken op MijnQurrent kom ik op 2933.94 Kwh over het jaar 31 mei 2016 tot 31 mei 2017.

Nu ben ik als 1 van de 1e winddeler al behoorlijk gepakt, € 75.00 per winddeel, er wordt dus behoorlijk verlies
gemaakt op de winddelen terwijl ik het idee had dat ik er wat wijzer van wordt kwa Euro,s. zelfs de huidige rentestand brengt
nog meer op.

Ik hoop dat u de rekening zal aanpassen, anders maar een voorstel voor het terug nemen van de winddelen.

Met vriendelijke groet

F.E. Vos

1 reactie

Q-moderator

243 replies

• 21 juni 2017
Hoi F.E.Vos,

Heel erg vreemd dat de hoeveelheid energie die opgewekt is met je 11 Windtegoeden niet overeenkomt op MijnEnergie en in je jaarnota. In principe gaan we ervan uit dat je met Windtegoed minimaal 250 kWh opwekt per jaar. Zo is in ieder geval die 2750 kWh van de nota tot stand gekomen. Ik ga uitzoeken hoe de discrepantie met MijnEnergie gegevens er komt en ik vraag mijn collega's om je jaarnota eventueel te corrigeren. Ik laat je weten zodra ik hier meer informatie over heb.

Groeten,

Natalia

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)

Deze website gebruikt cookies om je beter te kunnen helpen. Instellingen Zonder keuze accepteer je deze cookies.
    Cookie instellingen aanpassen

Deze website maakt gebruik van functionele en statistische cookies, die noodzakelijk zijn om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren. Hieronder kan je aangeven welke andere soorten cookies je wilt accepteren.

Wij gebruiken de volgende cookies: