Vraag

Gaat het goed?

• 19 april 2018
  • 4 reacties
  • 855 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +14
Gezien de tv reclame, uitfaseren van de qbox en andere slordigheden die ongewenste irritatie's opwekken. Gaat het wel goed daar bij qurrent.

Veel bedrijven die in doodsnood verkeren doen meestal nog een laatste poging o.a. middels reclame uitingen om maar zoveel mogelijk te verkopen.

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi John,

Geen zorgen. Qurrent is nog springlevend 🙂

Ons doel is een fossielvrij Nederland in 2030 en om dat doel te bereiken hebben we zoveel mogelijk mensen nodig die overstappen op onze 100% groene energie.

Groet,
Tessa
Reputatie 5
Badge +14
Oké nieuwe directie nieuwe kansen. Het oude beleid was toch, volgens mij, mom reclame en de uitspatting van feyenoord + sparta. Nu dus ook op TV.
Reputatie 3
Badge +7
Tessa,

Dus Qurrent is springlevend, dat is goed nieuws.
Zou je ook kunnen reageren op het statement van John dat Qurrent de Qbox aan het uitfaseren is. We kunnen dus beter met z’n allen de Qbox gaan terugsturen? Of komen jullie met iets nieuws dat de Qbox gaat vervangen?

Ja, we hebben de aankondiging gezien toen de nieuwe directie aantrad. Daarna nooit meer iets van het team vernomen. Dus niet erg zichtbaar voor haar klanten!

Met vriendelijke groet,
Jan de Bruijn
Reputatie 5
Badge +13
Hoi John, ik begrijp je gevoel. Maar je hoeft je geen zorgen te maken. Geen reden voor paniek ;)

Een reclamecampagne van Qurrent is niet iets nieuws. Er zijn verschillende campagnes die regelmatig terugkeren. Denk bijvoorbeeld aan de "zoveel keer de groenste van Nederland'. Dat is ook zeker nodig voor aan aantrekken van nieuwe klanten. De bekerfinale was natuurlijk een mooie kans om meer mensen fan te maken van onze groene energie.

Het is inderdaad niet meer mogelijk om een Qbox te bestellen. Maar de app, Mijn Energie en de klantenservice medewerkers voor de huidige gebruikers zijn nog gewoon up-and-running.
Op je vraag of er iets nieuws komt weet ik helaas het antwoord niet, want dat antwoord is er nog niet. Er wordt natuurlijk gekeken naar wat het beste is voor Qurrent en iedereen die we willen helpen met besparen en opwekken.

Op dit moment kunnen de mensen die geen Qbox hebben gebruik maken van het handmatig invoeren of het automatisch uitlezen van de slimme meter. Elk huishouden krijgt voor het einde van 2020 een slimme meter aangeboden van de netbeheerder, veel mensen maken hier gebruik van.

Hoi Jan, bedoel je dat de nieuwe directie niet genoeg naar buiten treed?
Vorige maand was Isabelle bijvoorbeeld nog bij 5 uur live en koffietijd en Piets Weerbericht. En staan collega's van Qurrent op verschillende evenementen. Denk bijvoorbeeld aan HIER Opgewekt. Maar ook op eigen bijeenkomsten zoals die van de Buurtmolen open dag en opening. Ook is er over 1,5 maand weer de jaarlijkse Algemene ledenvergadering. Serge en Isabelle komen hier ook aan het woord. Kom je ook? :)

Groeten van Tanja

Reageer