Gaat u opzeggen door Feyenoord?

• 26 april 2017
  • 28 reacties
  • 8474 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hoi Michel,

Wat jammer dat toch hebt besloten om Qurrent te verlaten.

Het klopt dat 'om - nieuwe energie' (voorheen Duurzame Energie Unie) ook een 10 heeft gekregen en 100% duurzaam is. Een verschil is wel dat Qurrent de grootste energieleverancier is van de 100% groene leveranciers.
We willen blijven groeien en uiteindelijk heel Nederland voorzien van 100% groene energie.
Voor deze groei is het voor ons belangrijk om te investeren in een samenwerking zoals met Feyenoord. Hiermee kunnen wij doorgroeien naar 200.000 huishoudens, en verder!

Ondanks dat ik het natuurlijk jammer vind dat je bent overgestapt, ben ik wel blij dat je weer hebt gekozen voor 100% groene energie. Dat Nederland overstapt naar 100% groene energie is namelijk uiteindelijk ons doel, en het doel van stichting DOEN.

Groetjes, Nina
Zodra mijn jaar om is ga ik ook. Klantenservice is een drama, klachtenafhandeling een lachertje en de service bestaat alleen maar om aan elkaar afschuiven en smoezen verzinnen.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Koekeloer,

Ik vind het jammer dat je bij ons weggaat en dat we er niet uitgekomen zijn. Zoals mijn collega aangaf is het helaas niet mogelijk om het enkele tarief weer te geven op onze VKO overzichten.
Mochten we nog iets anders voor je kunnen doen dan hoor ik het graag!

Groet,

Jeroen

Reageer