Sticky

Geldt de bekeractie van Feyenoord ook voor bestaande klanten?

Ik zie als Feyenoord-supporter met enige regelmaat de actie voorbij schieten rondom de eventuele bekerwinst van Feyenoord en een jaar lang gratis groene stroom. Omdat ik op internet weinig kan terugvinden, maar mij toch afvraag of deze actie ook voor bestaande klanten geldt, wend ik mij tot deze topic.
Graag hoor ik of bestaande klanten ook aanspraak kunnen krijgen op deze bekeractie.

Alvast bedankt.

16 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mitchell,

Jazeker! Wij zullen een Feyenoord-pakket verloten voor bestaande Qurrent-klanten! Ik zet je bij dezen op de lijst. Zodra de winnaars bekend zijn, zullen wij je hierover informeren :)

Groet,
Tomer
Hi Tessa,

Een maand geleden gaf je aan dat er wordt gekeken of er voor bestaande klanten die Feyenoordfan zijn ook iets leuks kunnen doen. is hier al meer bekend over?

Groetjes,
Mitchell
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @SvanGom,

Bedankt voor je feedback. We vinden het ook heel leuk om te horen dat je verder tevreden bent over je periode als klant bij ons.

Je staat vanaf nu op de lijst met klanten met een Feyenoord hart over wie de cadeaus worden verloot.

Groet,
Julian
Beste Jeroen,

Klopt dat er in de reclame het woord overstap voorkomt maar dat is 1x de letterlijke zin is: "dus stap nu over" dit impliceert niet dat het alleen voor nieuwe klanten is.

Misschien handig om in het vervolg duidelijk in een reclame te zeggen bv. dit geldt alleen wanneer u nu overstapt of dit is niet voor bestaande klanten.

Ik ben nu 2 jaar klant en ben verder zeer tevreden over jullie.

Ik doe graat mee aan het verloten van cadeaus😀.

Groet

SvanGom
Reputatie 3
Badge +9
Hoi SvanGom,

Wat jammer dat de reclame zo over is gekomen. In de reclame spreken we van een overstap. Het is absoluut niet de bedoeling dat dit misleidend overkomt en we zullen het meenemen in de evaluatie. Onder bestaande klanten die Feyenoord fan zijn verloten we een aantal cadeau's. Ik hoor graag of je daar aan mee wilt doen. 🙂

Groet,

Jeroen
Er reclame gemaakt over een jaar lang gratis stroom wanneer Feyenoord de KNVB beker zou winnen.
Nu hebben ze die gewonnen en blijkt dat het alleen voor nieuw klanten geldt en niet voor bestaande klanten.
Over het algemeen ben ik zeer te vreden over Qurrent, levering, kosten klantvriendelijkheid en het oplossen van problemen.

Maar ik voel mij zeer achtergesteld en misleid nu ik weet dat die reclame alleen maar nieuwe klanten is.
In de gehele reclame wordt niet duidelijk gemaakt dat het alleen voor nieuwe klante geldt.
Wordt gezegd letterlijk gratis stroom bij winst Feyenoord.
Er wordt er niet bijgezegd voor nieuwe klanten.
Je kan er dus van uitgaan dat het ook voor bestaande klanten kan en zal gelden.

Ik vind dit misleiding van Qurrent en oneerlijk
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Karen010,

Dank je wel voor je bericht.

Vervelend om te horen dat je nog niets hebt gehoord van je Feyenoord shirt.
Ik heb zojuist je bericht doorgespeeld naar ons contactpersoon wat betreft het partnerschap met Feyenoord.
We zullen contact met je opnemen om samen tot een passende oplossing hiervoor te komen.

Groeten,
Julian
Reputatie 3
Badge +9
Hoi @Remco1985,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.

Helaas is de Bekerfinale actie alleen geldig voor nieuwe klanten die zich hebben aangemeld vanaf het moment dat de actie liep.
Dit omdat klanten die zich hiervoor al bij ons hebben aangemeld al van een welkomstkorting hebben kunnen profiteren.

Voor onze klanten met een Feyenoord hart hebben we echter wel een interessante pagina. Bij het Groen Legioen kan je unieke en leuke Feyenoord belevenissen winnen die je niet zomaar in de fanshop tegenkomt.

Groeten,
Julian
een goede middag
wij zijn sins 5 april klant bij jullie geworden en mijn vraag is of wij dan ook nog mee profiteren met de actie van een jaar gratis stroom bij het behalen van de beker?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi AVerschuur,

Welkom op de community!

Wij streven naar een fossielvrij Nederland in 2030. Daarvoor hebben we meer bekendheid en meer klanten nodig die onze stroom gaan afnemen. Het geld wat wij verdienen is geen winst voor ons en steken wij in onze missie. Daarom zijn er bepaalde keuzes gemaakt en is in dit geval de actie alleen voor nieuwe klanten.

Groet,
Tessa
Ik lach er maar om.

Ik ben sinds begin dit jaar klant bij Qurrent. Wij hebben gebruik gemaakt van de actie met het gratis Feyenoordshirt. We moeten het beloofde shirt nog steeds ontvangen.

In februari was de halve finale, mijn zoon ging ernaar toe en hij hoopte op het nieuwe shirt. Ik verwachtte wel dat er vaart achter gezet zou worden, voor de nieuwe klanten/supporters en daarbij het behalen van de halve finale.

Vandaag 22 april, bijna 2 maanden later, het seizoen is bijna om. Het shirt is er nog steeds niet. Dan voel je je als supporter toch best genaaid. Wij staan vandaag notabene IN DE FINALE!!!

Hoe moeilijk kan het zijn? Vreemde gang van zaken.

PRETTIGE WEDSTRIJD 😎
Wordt er ook iets gedaan voor bestaande klanten? er wordt altijd iets gedaan voor nieuwe klanten, maar ook wij als bestaande klanten zouden graag van u aanbod gebruik willen maken.

Opmerking van moderator Tessa 23-04-2018
Ik heb jouw bericht onder dit bestaande topic geplaatst
Krijg je als querrent klant ook een jaar gratis stroom bij bekerwinst Feyenoord?
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Richard,

Ik begrijp je gevoel. Wij kunnen dit echter niet al onze klanten aanbieden.

Wij streven naar een fossiel vrij Nederland in 2030. Daarvoor hebben we meer bekendheid en klanten nodig die onze stroom afnemen. We hebben geen winstoogmerk en het geld wat we verdienen stoppen we in ons doel. Vandaar dat er keuzes gemaakt moeten worden en kunnen we zo een korting niet aan iedereen bieden.

Groet,
Tessa
Frustrerend dat nieuwe klanten wel zo'n voordeel krijgen en bestaande klanten niet, of slechts ten dele. Trouw zijn wordt dus niet beloond!
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Mitchell,

Dankjewel voor je bericht en welkom op de community 🙂

De actie rondom de bekerfinale is een actie voor nieuwe klanten. Het betreft namelijk een nieuw contract.

Ik hoorde wel dat er nog gekeken wordt of we voor bestaande klanten die Feyenoordfan zijn ook iets leuks kunnen doen. Mocht dit het geval zijn, laten wij het sowieso weten!

Groet,
Tessa

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen