Beantwoord

Heb ik met mijn contract recht op een Feyenoordshirt?

• 22 juli 2017
  • 22 reacties
  • 272 keer bekeken

Goedenavond,
Ik zou begin juli een mail krijgen over hoe en wat te bestellen van het feyenoord shirt.
Ik heb nog niks ontvangen.
Mvg mirjam ten bohmer
icon

Beste antwoord door Nina van Qurrent 12 september 2017, 15:05

Hoi Borrie010,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Er zijn speciale Feyenoord-contracten:
-3 jarig contract met Feyenoordshirt (bij elektriciteit en gas)
-3 jarig contract met Feyenoord kampioenspakket (voor alleen elektriciteit of bij elektriciteit en gas).
Wanneer je recht hebt op een Feyenoordshirt staat dus dus aangegeven in je energiecontract.

Zit je nog binnen de bedenktijd van 14 dagen en wil je toch liever gebruik maken van een Feyenoordcontract met shirt? Laat dit dan aan ons weten.
Dit kan telefonisch met de klantenservice, per e-mail of door mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer en gewenste contract. Dan pas ik dit voor je aan!

Groetjes, Nina
Bekijk origineel

22 reacties

Hoi Mirjam,

Ik vind het vreselijk om je teleur te stellen, maar ik zie dat je je niet voor onze 'Feyenoord aanbieding' aangemeld hebt. Volgens de voorwaarden van je contract ontvang je geen shirt. De voorwaarden kun je nalezen in je contract dat je bij je aanmelding ontvangen hebt.
Excuses voor het slechte nieuws!

Groeten,

Natalia
Goedemorgen
Dan mogen jullie je personeel wel eens wat beter de mensen laten informeren.
Ze hebben mij gezegd dat ik dat tshirt kon bestelling.
Maar goed ik weet genoeg
Grt mirjam
Goedeavond gogoedenavond,
Ik heb besloten om een andere leverancier te gaan zoeken.
Als jullie zo met jullie klanten omgaan.
Het is mij gezegd aan de deur toen dat als ik een contract bij jullie afsloot dat ik een tshirt kreeg.
En dat vond mijn zoon een echte feyenoorder die erbij stond helemaal geweldig.
Vertellen jullie hem ook dat het nu niet doorgaat.
Dat zal zeker niet !!!!!
Ik vind het niet netjes
Groeten mirjam ten böhmer
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mirjamjoel,

Ik heb alle gegevens even goed doorgenomen, er is per ongeluk een verkeerd contract voor je aangevraagd.
Je had recht op een contract met Windtegoeden én een Feyenoordshirt.

Wij zullen jouw gegevens omzetten en ervoor zorgen dat je een e-mail ontvangt aankomende week waarin je een maat kunt selecteren.

Excuus voor de verwarring, je gaat het shirt echt krijgen!

Groeten van Giulia
Hoi Mirjamjoel,

Ik heb alle gegevens even goed doorgenomen, er is per ongeluk een verkeerd contract voor je aangevraagd.
Je had recht op een contract met Windtegoeden én een Feyenoordshirt.

Wij zullen jouw gegevens omzetten en ervoor zorgen dat je een e-mail ontvangt aankomende week waarin je een maat kunt selecteren.

Excuus voor de verwarring, je gaat het shirt echt krijgen!

Groeten van Giulia
Goedemiddag
Ik heb nog steeds geen mailtje ontvangen voor de maat.
Groeten mirjam ten bohmer
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mirjamjoel,

Goed dat je het aangeeft, die e-mail had je al moeten hebben ontvangen.
Wij hebben de e-mailgegevens doorgegeven die bij ons bekend zijn.
Ik heb opnieuw contact gezocht met de desbetreffende afdeling en zij gaan hier achter aan.

Excuses voor de vertraging.

Groeten van Giulia
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Mirjamjoel,

Over twee dagen zul je de e-mail ontvangen, geeft de afdeling zojuist aan mij door.
Houd je me op de hoogte?

Groeten van Giulia
Dank je wel
Ik wacht het weer af
Grtjs mirjam ten bohmer
Reputatie 2
Badge +8
Bedankt voor je geduld Mirjam!

Groeten van Giulia
Hallo allemaal,

Dit komt mij bekend voor. Vorige week grbeld met qurrent, want nog niet gehoord over feyenoordshirt dat was toegezegd. Kreeg ook de reactie dat dat niet in mijn contract staat. Natuurlijk niet mee akkoord gegaan, want het was door de verkoper toegezegd. Qurrent zou mij binnen vijf dagen terugbellen. Nog niets gehoord.

Gr frank
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Fnederlof,

Bedankt voor je bericht.
Ik zoek dit voor je uit, ik hou je op de hoogte!

Groetjes, Nina
Hallo Nina, heb je al nieuws voor me? gr frank
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Fnederlof,

Voor jou geldt precies hetzelfde als voor Mirjamjoel.

Zal ervoor zorgen dat je in één van de komende twee weken, ook een e-mail ontvangt waarin je jouw maat kunt bestellen.

Excuses voor dit ongemak.

Groeten van Giulia
Hallo. Ik kom dus uit Rotterdam. Ik ben (pleeg) familie van Cees van Baaren. Dat was mijn overgrootopa. Hij was 1 van de 5 verantwoordelijk voor de oprichting van Wilhelmina, later Celeritas en nog later idd: Feyenoord. Op het Afrikaanderplein. Half Amsterdam komt in Rotterdam wonen. Nou: u weet het! Als Amsterdam u geen woonruimte meer biedt bent u met de genomen voorzorgsmaatregel natuurlijk van harte welkom. De reden waarom ik over wou stappen is eigenlijk dat Feyenoordshirt. En nou krijg ik post dat ik pas in December over kan stappen en dat dat geregeld is en dat ik 55,- terugkrijg. Maar die aanbieding laat ik liever varen: ik heb veel liever een Feyenoortdshirt! Krijgt ik dat shirt nou of niet? Ik moest naar Amsterdam toe naar ene Caros logos om magier te worden. Dat is gelukt. Feyenoord landskampioen laten worden: ook gelukt. En nog voor dit seizoen een kampioenschap er bovenop: dat lukt denk ik ook nog wel. Alleen 90 euro krijgt ik maar niet voormekaar. Dat is duur zeg, voor een shirt. Van mijn hoeft Adidas niet zo nee. Ik heb ook al op aliexpress gegluurd maar die hebben ook (nog) geen goedkope Qurrent shirts. Dus ik had gehoopt dat jullie me uit de problemen konden helpen?
Reputatie 3
Badge +9
Hoi Renate,

Welkom op de Community! Een echte Feyenoord familie, mooi hoor!

Ik zie dat het gaat om een bestelling van eind juli. Omdat de bedenktijd al ruim over is kan ik het contract helaas niet meer voor je aanpassen. Wel komen er nog een hoop leuke Feyenoord-acties aan, houd daarvoor onze Facebookpagina in de gaten!

Groet,

Jeroen
Goedendag, Ik ben zojuist overgestapt via energie manager, nu vraag ik mij af heb ik nu ook recht op een Feyenoord shirt?:?
Mijn pakket bestaat uit energie 3 jaar incl. 2 delen van de windmolen
Reputatie 3
Badge +8
Hoi Borrie010,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht.
Er zijn speciale Feyenoord-contracten:
-3 jarig contract met Feyenoordshirt (bij elektriciteit en gas)
-3 jarig contract met Feyenoord kampioenspakket (voor alleen elektriciteit of bij elektriciteit en gas).
Wanneer je recht hebt op een Feyenoordshirt staat dus dus aangegeven in je energiecontract.

Zit je nog binnen de bedenktijd van 14 dagen en wil je toch liever gebruik maken van een Feyenoordcontract met shirt? Laat dit dan aan ons weten.
Dit kan telefonisch met de klantenservice, per e-mail of door mij een privébericht te sturen met je postcode, huisnummer en gewenste contract. Dan pas ik dit voor je aan!

Groetjes, Nina
Reputatie 5
Badge +14
Heb het idee dat een grote groep hiermee toch gedupeerd wordt.
Stel, ik ga een overeenkomst aan met Qurrent voor 3 jaar levering van elektriciteit en wil ook graag dit feyenoord shirt.
Ja, dat kan alleen als u naast elektriciteit ook gas afneemt.
Ja dat wil ik wel maar heb er niets aan want ik zit op stadsverwarming en dat bieden jullie niet aan.

Nou dan heb ik ook niets aan jullie, doei.
Ja, John, het is inderdaad erg lullig voor mensen dit graag zowel stroom als gas wíllen afnemen, maar dat niet kúnnen, en tóch een gratis Feyenoord t-shirt willen. Maar je kunt het ook zo zien dat het t-shirt is iets extra's wat je bij je contract krijgt. Wij willen het op deze manier leuk maken voor onze nieuwe klanten. En bovendien zijn de t-shirts niet alleen bij ons verkrijgbaar. 😉

Groeten,
Natalia
Reputatie 5
Badge +14
Hoi Natalia,
Denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik hiermee bedoel.
Hoi John,

Ik dacht dat je in jouw bericht bedoelde dat het niet eerlijk is als je graag een Feyenoord shirt wil, maar dit niet kunt krijgen omdat je stadsverwarming hebt en daar ook niets aan kan doen. Natuurlijk is dit niet eerlijk, je wil graag een shirt maar kan deze niet krijgen door omstandigheden die niet van je afhangen. Wat ik in mijn reactie probeerde te zeggen: wij zijn een energieleverancier, wij hopen dat onze nieuwe klanten voor ons kiezen omdat wij duurzaam en 100% groen zijn. Een Feyenoord shirt als cadeau is een extraatje. Het is natuurlijk jammer als je het niet kunt krijgen, maar de voorziening van Feyenoord shirts is niet onze primaire service. Daarnaast hebben we altijd genoeg alternatieve aanbiedingen lopen, zoals bijvoorbeeld het Kampioenspakket voor diegenen die geen gas af kunnen nemen.

Of bedoelde je iets anders?

Groeten,

Natalia

Reageer