Sticky Beantwoord

Hebben jullie Feyenoord acties voor bestaande klanten?

• 14 september 2017
  • 6 reacties
  • 1511 keer bekeken

Waar blijft de Feyenoord actie voor bestaande klanten?
icon

Beste antwoord door Tomer van Qurrent 15 september 2017, 16:58

Hoi Steven,

Wij houden regelmatig acties voor bestaande klanten. Zo geven wij regelmatig vrijkaarten weg voor wedstrijden en kon je een aantal keer je kind opgeven als scheidsrechtermascotte. En er komen nog veel meer acties aan 🙂 Houd onze site en social media in de gaten!

Groet,
Tomer
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Hoi Steven,

Wij houden regelmatig acties voor bestaande klanten. Zo geven wij regelmatig vrijkaarten weg voor wedstrijden en kon je een aantal keer je kind opgeven als scheidsrechtermascotte. En er komen nog veel meer acties aan 🙂 Houd onze site en social media in de gaten!

Groet,
Tomer
Hoi Steven,

Groet,
Tomer
Beste Tomer, voor kans op vrijkaarten komen dan ook berichten in de email box van de klanten, of moet ik elke dag op de site of forum kijken? dank
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Albert,

Goede vraag! Voor deze acties kun je het best de Facebook-pagina van Qurrent in de gaten houden. Daar komen alle acties voorbij en kun je direct reageren.

Groet,
Tomer
Zie onderstaand bericht vanuit Qurrent:

Nu doe ik dit al enige tijd maar nee tot op heden niets van gezien.
Ja nu is er 1 maar dan vragen ze ook of ze contact met je op mogen nemen voor een aanbieding dus waarschijnlijk voor nieuwe klanten te werven en niet voor bestaande...... zo mij benieuwen ik heb ook mee gedaan of er kaarten gaan naar bestaande klanten.
Reputatie 3
Badge +9
Hoi JjVrolijk,

We nemen zeker ook bestaande klanten mee in de winacties! Blijf vooral meedoen, en wie weet hoor je binnenkort wel tot de gelukkige!

Groet,

Jeroen

Reageer