Beantwoord

Hoe kan ik mijn Feyenoordshirt ruilen?

• 23 juli 2017
  • 15 reacties
  • 384 keer bekeken

Goedemorgen,

Gister het Feyenoord shirt ontvangen. Helaas is dit de verkeerde maat.

Hoe en waar kan hem omruilen?
icon

Beste antwoord door Natalia van Qurrent 25 juli 2017, 10:44

Hoi Thomas,

Het is helaas niet mogelijk om het in de fanshop te ruilen. Ik zorg ervoor dat er een nieuw shirt naar je opgestuurd wordt in de maat XL. Lukt het om de XXL terug te sturen?

Groeten,

Natalia
Bekijk origineel

15 reacties

Hoi Thomas,

Wat jammer zeg! Maar geen ramp: we kunnen het t-shirt voor je omruilen. 🙂 Welke maat heb je ontvangen en welke zou het moeten zijn? Dan sturen we een nieuw shirt naar je op. Zoals je begrijpt, willen we het 'verkeerde' shirt wel terug, als het goed is zat er ook een retoursticker bij. Kun je het z.s.m. terugsturen?

Groeten,

Natalia
Hallo Nathalia,

Het zou een XL moeten worden.
Heb nu een Xxl ontvangen deze is te groot.
Zou ik hem ook in de fanshop kunnen ruilen?

Gr Thomas.
Hoi Thomas,

Het is helaas niet mogelijk om het in de fanshop te ruilen. Ik zorg ervoor dat er een nieuw shirt naar je opgestuurd wordt in de maat XL. Lukt het om de XXL terug te sturen?

Groeten,

Natalia
Ja zal hem terugsturen.

Bedankt.
Dank je wel, Thomas!

Groet,

Natalia
Hallo Natalia,

Ik stond net bij een dhl servicepunt en de retoursticker deed het niet.
Hij was niet te scannen , ben dus onverricht vertrokken te het pakket.

Heb jij een oplossing ?
Reputatie 2
Badge +8
Hoi Thomas.

Dat is vervelend, dit is echter alleen op te lossen bij DHL.
Zij moeten jou helpen met de verzending van het pakket.

Gaat vast goed komen 😉.

Groeten van Giulia
En dat ging niet want de sticker die bijgevoegd was doet het niet. Ze konden mij niet verder helpen.
Reputatie 3
Badge +8
Hallo Thomas,

Wat vervelend dat het niet is gelukt!
Ik zoek nu voor je uit hoe het mogelijk is dat de retoursticker niet werkt.
Zou je wel in elk geval dit onderstaande formulier in willen vullen en bijvoegen als je het oude shirt terugstuurt?

Zodra ik terugkoppeling heb hoor je van me!

Groetjes, Nina
Hallo,

Zouden jullie mij een feyenoord shirt maat L toe kunnen sturen? Die ik ontvangen hebt is niet de juiste maat. Die zal ik vandaag bij DHL brengen.

Groet T de Boer
Hoi Tsjikke,

Goed dat je onze community hebt zien te vinden! 🙂 Natuurlijk kunnen we je shirt omwisselen voor de juiste maat. Gaat het om een thuis- of een uitshirt?

Groet,

Natalia
Hoi Natalia,

Super. Ik heb nu een uit maar zou toch liever de thuis willen als dat kan. En dan maat L

Alvast bedankt!

Groet
Hoi Tsjikke,

Dank je voor je toelichting! Ik ga dit doorgeven aan de partij die de shirts verstuurd. Is het gelukt om het 'onjuiste' shirt terug te sturen?

Groeten,

Natalia
Top. Bedankt, ja die is gister retour gegaan
Helemaal goed, Tsjikke! Laat je ons weten wanneer je nieuwe shirt aangekomen is?

Groet,

Natalia

Reageer