Vraag

Hoe werkt de Jaar Lang Gratis Stroom - actie precies nu Feyenoord de beker heeft gewonnen?

Ik wilden graag vragen, ik heb mij voor de actie " Als feyenoord knvb wint" dan krijg je 1 jaar lang groene stroom gratis. Hoe gaat dit in zijn werk? Zeker omdat straks maandelijkse afrekening komt.

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Hoi @ValerieKarremanvanAlphen,

Welkom op de Qurrent community!

Leuk dat je hebt meegedaan met de bekerfinale actie en gefeliciteerd met de winst!
Het gemiddelde Nederlandse stroomverbruik is 3000 kWh per jaar. Dit vermenigvuldigen we met het leveringstarief van april 2018: € 0,065098 incl. BTW per kWh.
Dit komt neer op een totaalbedrag van € 195,29 en dit zal worden verrekend met je eerste jaarnota.

Meer informatie over de bekerfinale kun je hier vinden: www.qurrent.nl/voorwaarden.

Groeten,
Julian
Oke! Maar qua betalingstermijn ben ik met de hoogte van het bedrag niet eens. Mag ik de meterstanden doorgeven? Want dit bedrag is te hoog met wat we uitgeven aan stroom en gasverbruik.
Reputatie 4
Badge +8
Hoi Valerie,

Het termijnbedrag kunnen wij aanpassen! Dit wordt in eerste instantie gebaseerd op basis van het gemiddeld energieverbruik in jouw woning over de afgelopen 3-5 jaar.

Wij kunnen het termijnbedrag verrekenen met de korting die je krijgt via de bekerwinst. Dat is per maand € 16 (€ 195,29 / 12). Zal ik dit gelijk voor je in orde maken?

Groet,
Tomer
Hoi Qurrent,

Dat zou ik fijn vinden als u dit kunt regelen over de termijnbetaling!

Dank u wel
Reputatie 2
Badge +9
Hoi Valerie,

Geen probleem. Ik heb net je termijnbedrag aangepast. Je ontvangt daar vandaag ook nog een bevestigingsmail van.

Fijne dag!

Groet,

Jeroen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen