Jouw ideale Feyenoord shirt?

• 28 juni 2017
  • 15 reacties
  • 856 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +13

In april heeft Feyenoord het nieuwe thuisshirt gepresenteerd voor het volgende seizoen. Sindsdien zijn er een hoop speculaties over het nieuwe uitshirt dat binnenkort bekend wordt gemaakt.
Met als gevolg een heleboel gefotoshopte ideeën zoals hierboven.

Hoe ziet jouw ideale Feyenoord shirt eruit?

Deel jouw ontwerp of als je niet zo creatief bent: vertel ons jouw ideeën!

15 reacties

Badge
Voor mij persoonlijk geef ik de voorkeur aan het donkergroene shirt

In april heeft Feyenoord het nieuwe thuisshirt gepresenteerd voor het volgende seizoen. Sindsdien zijn er een hoop speculaties over het nieuwe uitshirt dat binnenkort bekend wordt gemaakt.

Kiekeboe 😛 :
Reputatie 5
Badge +13
Ja, dat is hem inderdaad geworden @SQoobyDoo!

Wat vindt je van het nieuwe ontwerp?

Groetjes, Tanja
Ja, dat is hem inderdaad geworden @SQoobyDoo!

Wat vindt je van het nieuwe ontwerp?

Groetjes, Tanja

Niet zo kapot van nee , heb de rood/witte besteld 😳
Reputatie 5
Badge +13
Haha, smaken verschillen natuurlijk :)

Die rood/witte is ook erg mooi!
Mark Koevermans is dertien maanden bezig geweest om een nieuwe hoofdsponsor te vinden voor de club. In Nederland zijn er maar weinig bedrijven die een club voor meer van 5 miljoen euro per jaar willen steunen. “

20 miljoen voor 4 jaar, goh wat had je daar veel goeds mee kunnen bereiken.
Hoi MFTimp,

We begrijpen dat het op het eerste gezicht niet direct een logische keuze is.
In meerdere topics, zoals deze, hebben we uitgelegd wat onze achterliggende gedachten hiervan zijn:
Samen heel Nederland te vergroenen met zo groot mogelijk maatschappelijke impact. Met dit partnerschap spreken we een breed publiek aan om de transitie naar groene stroom te versnellen in heel het land!
Zoals je ook in het bovengenoemde topic kunt lezen, is niet iedereen het met deze keuze eens en dat is iedereens goed recht.
Het is daarbij belangrijk om te weten dat de middelen waaruit deze investering wordt bekostigd, enkel komen uit het energieleveringsbedrijf.
Er is dus geen geld vanuit de coöperatie voor gebruikt.

We waarderen de betrokkenheid van leden zoals jij enorm.
Daarom hebben we ook een meeting georganiseerd waarbij alle leden waren uitgenodigd te komen meepraten over de invulling van het partnerschap met Feyenoord.
Natuurlijk ben je altijd welkom om hierover mee te denken. Dan horen we het graag!
En als je het er niet mee eens bent, kan dat natuurlijk ook. Maar we hopen dat je ook begrijpt wat de achterliggende gedachte van het partnerschap is.

Groeten van Vita

Vraagje : ikkes heb afgelopen dinsdag het shirt besteld via jullie mailtje van het overstappen.
Maare , hoelang duurt het tot die dan binnen is/verstuurd word ??

:?
Haha, smaken verschillen natuurlijk :)

Die rood/witte is ook erg mooi!

Vraagje : ikkes heb vorige week dinsdag het shirt besteld via jullie mailtje van het overstappen.
Maare , hoelang duurt het tot die dan binnen is/verstuurd word ?? :?

Thnxx alvast !!
Reputatie 3
Badge +8
Hoi SQoobyDoo,

Bedankt voor je bericht. De shirts worden binnen 1-2 weken thuisgestuurd!

Groetjes, Nina
Hoi MFTimp,

We begrijpen dat het op het eerste gezicht niet direct een logische keuze is.
In meerdere topics, zoals deze, hebben we uitgelegd wat onze achterliggende gedachten hiervan zijn:
Samen heel Nederland te vergroenen met zo groot mogelijk maatschappelijke impact. Met dit partnerschap spreken we een breed publiek aan om de transitie naar groene stroom te versnellen in heel het land!
Zoals je ook in het bovengenoemde topic kunt lezen, is niet iedereen het met deze keuze eens en dat is iedereens goed recht.
Het is daarbij belangrijk om te weten dat de middelen waaruit deze investering wordt bekostigd, enkel komen uit het energieleveringsbedrijf.
Er is dus geen geld vanuit de coöperatie voor gebruikt.

We waarderen de betrokkenheid van leden zoals jij enorm.
Daarom hebben we ook een meeting georganiseerd waarbij alle leden waren uitgenodigd te komen meepraten over de invulling van het partnerschap met Feyenoord.
Natuurlijk ben je altijd welkom om hierover mee te denken. Dan horen we het graag!
En als je het er niet mee eens bent, kan dat natuurlijk ook. Maar we hopen dat je ook begrijpt wat de achterliggende gedachte van het partnerschap is.

Groeten van Vita

Zoals al eerder gezegd, je kan iets krom proberen recht te praten maar het blijft krom.
Je kan mijn motivatie in allerlei andere reacties op dit forum nagaan, feit blijft dat ik niets noppes nada te maken wens te hebben met voetbal in het algemeen en jullie geen enkele voorziening hebben getroffen voor mensen die boetevrij willen opstappen.
Je kan honderdduizend meetings organiseren, er is geen sprake van meedenken, het is informeren en instemmen er is geen keuze !

Kortom regel jij of ik per DIRECT boetevrij kan opstappen ?
Ik moet nog 5 maanden af te nemen, en zal blijven ageren op elk onderdeel van het forum.

dinsdag..18-07-2017
Reputatie 3
Badge +8
Hoi MFTimp,

Mijn collega Vita heeft je een goede uitleg gegeven en doorverwezen naar relevante topics. Ik vind het jammer dat je dit krom blijft vinden. Jij hebt op meerdere topics je mening laten horen, en zo doen wij dit natuurlijk ook.
Zoals eerder aangegeven heb jij een energiecontract met een vaste einddatum. Wanneer je voortijdig overstapt, dan zal er een opzegboete in rekening worden gebracht.
Als je per direct over wil stappen vanwege het partnerschap met Feyenoord, dan zal dit dus niet boetevrij kunnen. Na het aflopen van het energiecontract sta je natuurlijk vrij om over te stappen naar een leverancier naar keuze.

Groetjes, Nina
Badge +5
Die zwart/witte staat wel strak op een groen speelveld, en op het gele shirt is de naam van de sponser weer goed te zien.
Blijft moeilijk. 🙂
Hoi MFTimp,

Mijn collega Vita heeft je een goede uitleg gegeven en doorverwezen naar relevante topics. Ik vind het jammer dat je dit krom blijft vinden. Jij hebt op meerdere topics je mening laten horen, en zo doen wij dit natuurlijk ook.
Zoals eerder aangegeven heb jij een energiecontract met een vaste einddatum. Wanneer je voortijdig overstapt, dan zal er een opzegboete in rekening worden gebracht.
Als je per direct over wil stappen vanwege het partnerschap met Feyenoord, dan zal dit dus niet boetevrij kunnen. Na het aflopen van het energiecontract sta je natuurlijk vrij om over te stappen naar een leverancier naar keuze.

Groetjes, Nina

En wat als je het nou niet eens bent met de uitleg, feitelijk zeg je, stik er maar in, ik (qur) doe waar ik zin in heb en heb mailing aan alles en iedereen. Het verhaal dat het een ander onderdeel is van qur is natuurlijk helemaal flauwekul. waarom dan dezelfde naamstelling. Oh nee dat kan niet want dan kwam er een ander naam op een shirtje te staan. Waarom hebben jullie GEEN voorziening voor personen die hierdoor nu niets meer met jullie qur te maken willen hebben ??
Graag je reactie ipv een verwijzing van iets of anders
Hoi MFTimp,

De keuze voor het partnerschap met Qurrent is genomen vanuit het energieleveringsbedrijf.
De coöperatie gaat over duurzame projecten, zoals ons nieuwste project; de Buurtmolen.
We maken geen onderscheid tussen onze leden in de voorwaarden voor een opzegging.
Dit zal niet de reactie zijn die je wilt, maar we hebben het al meerdere malen uitgelegd.

Fijn weekend!

Groetjes, Vita

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen